Kuzenimden hoşlanıyorum. İmalı konuşuyor. Ne diyorsunuz bu olaya?

Şimdi en başta kendimden başlayayım aramızda gizli saklı yok , evet kuzenimden hoşlanıyorum ( okumuş bir zihniyete yakışmadığının farkındayım) . Bu herif benden nefret ederdi ama şimdi bir imalat hafta başı yazışmalar böyle bir yola gelmeler benim ümit perileri geldi bana. Şimdi olay şu;
Ben kelime oyunları yapmayı severim ama bu benden de fena çıktı böyle bir imalar hafif bel altı konuşmalar lafın ucunu açık bırakmalar. E doğal olarak bende yanlış anlayınca yok kuzen sen beni tanımamışsın ayağına yatmalar falan... Ne diyorsunuz bu olaya?

Not : gördüğüm değişimler şunlar
✔️ 20 yıllık nefretin bitmesi
✔️ yazınca aralıksız 5-6 saat konuşmak
✔️ sürekli ima , kıskanma ve kıskandırma çabası
✔️ ikimizde 25 yaşındayız o benden 4 ay büyük
Kuzenimden hoşlanıyorum. İmalı konuşuyor. Ne diyorsunuz bu olaya?
Cevapla