Sevgilim çok fazla öpüp sarılıyor, kötü bir şey mi bu?

3 Aydır sevgiliyiz ama artık daha sık öpüyor ve sarılıyor. Önceden böyle değildi. Bu kadar çok öpmesi artık tuhafıma gidiyor. Dudağımı, boynumu, Kafamı, alnımi bile defalarca öpüyor. Saatlerce sarılmış halde kalıyoruz. Sizce kötü bir şey mi bu? Bazen kafama takıyorum
Sevgilim çok fazla öpüp sarılıyor, kötü bir şey mi bu?
Cevapla