Bir erkek yeni yeni konuştuğu bir kıza neden yaşını sorar, neden kanka ve bro der?

Daha önce tanışmıştık ama bir süre konuşmayı bıraktık meşguliyetlerden.. sonra yeniden Konuşmayı başladık ama uzun zaman sonra ilk kez kanka ve bro dedi, arkadaşlarımın taktığı lakabı öğrendi ve çok beğendi, rehberine de lakabımla kaydetmiş.. motor alırsam seni gezdiricem, şehir dışına çıkarsan ben de gelicem, ben de senin gibi yurt dışına çıkmak istiyorum diyor, dün konuşmaya başladık ve fazla samimi değildik tanışırken de.. arkadaş çevremizden tanıdık birbirimizi ama ilk konuşmada bunları demesi biraz tuhaf geliyor.. yaşımı da sordu.. kendimle ilgili bahsettiğimde mesajlarımı beğeniyor bir de.. sizce benden hoşlanıyor mu yoksa arkadaşça mı görüyor emin olamıyorum
Bir erkek yeni yeni konuştuğu bir kıza neden yaşını sorar, neden kanka ve bro der?
Cevapla