Gelin damat düğün salonuna el ele mi girmeli yoksa kol kola mı 🤔?





En samimi hallerinde girseler o bile yeter <3
Eşimle el ele girmiştik😇
Cevap
16Cevap
Nasıl seviyorlarsa
İsteyen dilediği gibi girsin de ben kol kola tercih ederdim öyle bir durumda.
parmak parmağa
şöyle serçe parmaklardan tutup, gelin halay başı olacak şekilde zılgıt atarak
Ay yok, ben utanırım ya...
Temassız girelim mümkünse 👳
Keyifleri bilir aynı kapıya çıkar elele daha güzel sıcak
Hiç fark etmez. d Bunun için kınayacaklarını sanmıyorum. d
Bunu hiç düşünmedim görsellere bakarsak kol kola girerdim ben
Kol kola daha iyi geldi
Ayrı ayrı :D
Gelin önden damat arkadan falan 😄
@red_devils olabilir yanii 😅
@Sosyetic_SheqiiL soru sahibini rahatsız etmeyeyim diye buraya yazmadım da dm bakar mısın 😄
@red_devils görüş sahibinide rahatsız etmeyiniz 😬
Damadın sırtına çıkıp öyle girsinler
Gelin damadı sırtına alsın...
Her isteyen nasıl girmek isterse girer
Bak bu cok onemli iste
İkisi de olur
Omuz omuza
Çok mu önemli 😄
Kol kola
Kol kola bence
evet
Sırt sırta
Kol kola
El ele
Kol kola
kol kola
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar