Eski sevgilimi rüyamda gördüm baya kötü durumdaydı bişey hissetmiyorum ona karşı bi mesaj atmalımıyım?

ayrılan oydu 1 yıl geçti aradan ama bu 2 hafta içinde 2 kere rüyamda gördüm baya kötü bir şekilde bende bişey mi oldu acaba diye merek ediyorum mesaj atıp halini hatrini sormalımıyım
Eski sevgilimi rüyamda gördüm baya kötü durumdaydı bişey hissetmiyorum ona karşı bi mesaj atmalımıyım?
Cevapla