Küçük konuları büyütüp aşılamaz yapan sevgilim düzelir mi?

Seni çok seviyorum dedi ne kadar diye sordum yeryüzü gökyüzü vs saydı yıldızlar kadar da mı dedim evet onların hepsini topla 10ile çarp 2 ye bol o kadar dedi ben o gün regldim onun da etkisiyle kızdım bana olan sevgisini dalga konusu ediyor ve 2 ye bölme konusu sevebileceği 2. Biri oa düşüncesini cagristordi o an neden ikiye bolecekmisim bu tür şakaları kendine sakla dedim sadece gulmek için olduğunu söyledi tavrıma sinir olduğunu söyledi bende sinir olduklarini al 10 ile çarp 2 ye bol geçer dedim ertesi gün abarttogimi regl etkisi yuzunden olduğunu özür dilerim dedim. Önemli değil dedi ama sonrasında ne aradı ne sordu sessizlesti bu davranışınin nedeni nedir canım neden boylesin dedim bana çok kötü davrandı sana rapor mu vereceğim her şeye takılman bana haksızlık yapıp beni haksız yere suçlanan tartışma çıkarman. Soğuttu bana böyle davranilan ortamlarda duramıyorum benim huyum bu devamı etsek de aynisi olacak dedi ve ayrıldı
Bu kadar büyütülecek bir konu mu bu sizce bana o kadar saçma ve basit geliyor ki benim ilişki içerisinde hatalarım yoktu aksine o beni kırdı ihmal etti hep ve bu tür şeylere takılıp çevrede küs olduğu bir sürü insan var onun bu hali değişir mi bu onun huyu mu yoksa bir hastalık mı? Lütfen yardım edin...
Küçük konuları büyütüp aşılamaz yapan sevgilim düzelir mi?
Cevapla