gözünüzü, gönlünüzü tok eden birisi..
eliniz kolunuz bağlanıyor mu..
ne olur.. çaresizlik gibi mi oluyor..
Geldim vallahi ya. Aklıma geldikçe bir tuhaf hissederim. Asla unutamıyorum. Ne zaman oradan geçsem, ki okula her gün gittiğim için geçiyorum, onu hatırlarım. Çok güzeldi keşke tekrar görsem kendisini 🫤
Genelde rusları beğeniyorum ama benim hayranlığım karşı cins veya hemcinsim farketmez renkli gözlüler. 3-4 yıl önce yol tarifi sorduğum kapalı gözleri yemyeşil 20 li yaşlarında kadın görmüştüm ne kadar güzel demiştim 😂 Erkeklerden henüz rastlamadım yolda Onur Seyit Yaran gibi birine. Bulunduğum yerde 1.65 erkekler çoğunlukta 😂
E heralde herkes gelmistir illaki
Cevap
3Cevap
Evet denk geldim hatta birçok kez. Çoğu rus idi. Gerçekten allah onları mükemmel yaratmış
Kadın çizilmiş gibi enfesti. Yani bazı erkekler tanrı diye tapabilir o kadar müthişti
Evet çoğunlukla öyle, kadın bedeni daha estetik çünkü.
Ben her insanda beğenilecek bir yer bulurum. Ama bazıları bariz çok güzel ve hoşlar.
Benim hayalimdeki kadın bedeni
Omuzlar geniş ve dik.
Memeler südyene gerek kalmayacak kadar küçük ve dik
Ten buğday
Kalçalar sekilli küçük
Bacaklar orta kalınlık ve uzunlukta
165-170
içimizi mi okudun mübarek..
Hayır, ama onlar beni görüyor
Ben böyle birine denk geldim ya
Tabi ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?