Selammmmsss ☀️
Zeki olan karşı cinsi mi elinizin tersiyle itemezsiniz yoksa dış görünüşüyle göz kamaştıranı mı?

𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬
#sosyetic
Zeki olan karşı cinsi mi elinizin tersiyle itemezsiniz yoksa dış görünüşüyle göz kamaştıranı mı?

#sosyetic

Selamlar,
Biraz spor yapar, makyaj yapar, gerekirse estetik yapar güzelleşir insan. Fakat zeka öyle değil. Bana göre bulunmak bir nimet gibi. Çünkü zeki insan başının çaresine bakar, evine bakar, çocuklarına bakar.
Zor durumda ve karanlık günlerde sana ışık olur. Güzellik baki değildir, illa ki bir gün insanın yüzünü terk edecek. Fakat zeka öyle değil. Eğer korumasını bilirsen seninle mezara kadar gelir. Benim oyum her zaman zekadan yana olacaktır.
Dış görünüşün etkisini asla inkar edemem fakat benim için zeka çok önemli.
Zeki olan bir kıza sempati duyarım, O'nun benim zihnimdeki enfes dokunuşları kalbimdeki güzellik algısını tek başına tamamlıyor zaten.
Wooowwww şimdi kızlar düşecek bu yoruma 😂
Ricalar 😌✌️
Benim içim hiç biri kriter değil. Sonuçta insanları olduğu gibi kabul ediyorum. Yakışıklı çirkin güzel diye ayırt etmiyorum karakterleri guzel olsun sağlam arkadaş olsunlar kafi..
Zeki olanı itemem aksine kendime çekerim ama dış görünüşte önemli azıcıkk😶
Accuk tabii :D
😄
teşekkürler teşekkürler 😋
Ricalar balküpüsü 🌺
Cevap
54Cevap
Kalbim dolu olduğu zaman ki o zamandayım, itmek ne kelime tepiklerim🤣 Zekasına falan bakmam, tipine hiç bakmam.
Selam gadası 🙃
Dünyanın en seksi kadının aptal olmasını kimse istemez. Haliyle zeki olmasını isterdim.
Zeki olan çünkü etrafta hiç yok
Yakışıklı erkek çekseydi beni kendine şimdiye kadar tutulduğum olurdu illa ki.
Zeki insan çeker beni kendine. Zeki ve esprili. 😂
Ah nerede, vah nerede...🎶🤔
Doğru zamanda, doğru yerde inşallah 🥹
Zeki olan beni kendine bağlayabilir, sadece güzel diye birine bağlanmam. Yine zeki olan, etkisini yokken bile hissettirir.
Her an herkesi elimin tersiyle itebilirim. Buna zemin oluşturan bir şey varsa, mantıken iterim.
Zeki olanı elimin tersiyle itmem biraz güç kuvvet oluyorum…
Kesinlikle zeki olanı itemem.. Zaten az bulunuyor.. Dış güzellik halledilir :))
Doğru söz ✌️
İkisi bir arada, bir de merhamet ilaveli olan paketi 😬
Hemen hazırlıyoruz :D
Beni zekam ikimize de yeter. Dış görünüşü güzel olsun ☺️
Eh yok artık 😃
Benim zekam ikimizede yeter nedir yahu :D
Anlıyorum 😃 düşünsene bahar candan falan müq hahaha
Hıı zeka fışkırıyor :D
Ben herkesi elimin tersiyle iterim, öyle bir özelliğim var 😅
Aman dikkat 😃
Zaten kime sorsan zeki insanlar hoşlanırım der, zekası ile önplanda olana şans veririm der. sen de aynısını dersin. tamam abi hepiniz sapyoseksüelsiniz inandık.
istediği kadar yakışıklı olsun zengin olsun en iyi bütün görünüşte ki özelliklere sahip olsun zeki olsun isterse , eğer gevşek karaktersiz ise vazgeçerim
Zekiyse zaten göz kamaştırıyor demektir tanıdığım bütün kızlar zeki çevik aynı zamanda akilliydi ilkokulda çarpım tablosunu biliyorlardı 😂
Omuzlarının üstünde taşıdığı aklı güzel olsun, önemli olan o. Yoksa ne ben Frank Sinatra’yım, ne de karşımdaki Angie Dickinson.
Insan beynim ve erkek beynim arasinda fikir alisverisi yaptik.
Ama bir karara varamadik.
Keske 3. bir beynim olsaydi.
Zeki olanı itemem , çeker beni. Dış güzellik belli yaştan sonra bos gelıyor. Alıp karşıma saatlerce izlemeyecem sonucta
İkisini de itebilirim 😃
İtme artık Çek :D
ikisi de karşı cinste istenen oranda olmalı olmadığı taktirde sonuç iyi seçim olmuyor
Güzellik yakışıklılık gelip geçer.. Ama zeka en buyuk baglayicidir benim için..
Zeki kadınlara bayılırım. Göz kamaştıran kadınlara bayılırım. Kadınlara bayılırım
İkiside değil kalbime dokunanı tatlı dilli sevecen olanı kolay kolay itemem
Elimin tersiyle itmem zaten uçan tekme atarım ikisine de
Zeki kişiler iyi bir karaktere sahip değilse tehlikelidir..
Hepsini elimin tersiyle iterim, kimse umrumda olmaz
Ben de ikisi de olmadığı için hiçbir zaman kimse beni sevmeyecek; her kadın beni gördüğü ânda elinin tersiyle itecektir ama zeki olmasını isterdim.
Çok güzelse tanımaya çalışırım. <3
Zeki olan kadın derim çünkü Zeki bir kadın nasıl güzel görüneceğini de iyi bilir
Göz da göz :>
Güzeli her şekilde iteriz. Zeki olan da arkandan iş çevirir. Onu da iteriz. Yani kadınlar iflah olmadıkça. İteriz
Zeki olan karşı cins mi var 😒
Aynı şeyi bende düşünüyorum, karşı cinsim için :D
Duygularımızla hareket ediyor olmamız, Zeki olmadığımız anlamına gelmiyor ki
O sadece bazı konularda öyledir. Duyguların ağır bastığı yani..
Zeki olan kadın otomatikmen güzeldirde zaten, en azından kendine bakmayı biliyordur.
İtemeyeceğim kimse yok. 🦁
Dış görünüşüyle göz kamastirani
Zekiyi tutarsam bırakmak istemem açıkçası.
Zeki olan ayrı bir çekici
Güzel ve aptal bir kızı düşünemedim 🤣🤣
Ortaya karışık olan en iyisi.
Zeki olan kadına hayranım
evlilik düşünmüyorsam görünüşü
Bana zekayla gel ne olursan ol yine gel
İkisinide rahatlıkla tersimle itebilirim.
Kesinlikle zeki olanı, 🙈😌
Her ikisinin karışımını
Ben alayını iterim önemli olan o aura... ✌
Zeki
Zeki olanı itemem hiç bir şekilde.. 🙄🙂🙂
zeki kadınlara karşı bir zaafım olduğu doğrudur
Zeki, ama göze de hitab etmeli bence
Zeki , ne söylediğini bilen , sözünün eri
Ben hoşlanmadıysam umurumda olmaz.
Dış görünüşe tutuluyor herkes
ikisinden ortaya karışık olanı
Zeki kadın beni çok kolay bir şekilde erekte edebilir.
zeki kadın çirkin olsa da hayır diyemiyorum..
Zeki olanı tercih ederim.
Zeki olup güzel olmayacaksa güzel olan
Ikisinide
Zeki olan
Zeki olan kadın vazgeçilmezim olabilir
2. si
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?