Alt siniflardan bir cocukla takiliyoruz yasi benden kucuk ama acaba bana karsi hisleri olabilir mi?

Aramizda 2 yas var , devamli bir seyler ismarlamaya calisiyor ya da kendi sinifindan arkadaslari dururken benim yanima geliyor. Utangac tavirlari var biraz da ama acaba mesafe koymali miyim?

Soruyu sorma nedenim hep arkadas sandigim kisilerin sonradan acilmalarindan kaynakli, o yuzden isyer istemez boyle bir dusunce geldi. Yasit olsak garanti hisleri var derdim ama yasit olmamaiz acaba diye dusunduruyor.
Sizin fikriniz nedir?
Alt siniflardan bir cocukla takiliyoruz yasi benden kucuk ama acaba bana karsi hisleri olabilir mi?
Cevapla