Aramizda 2 yas var , devamli bir seyler ismarlamaya calisiyor ya da kendi sinifindan arkadaslari dururken benim yanima geliyor. Utangac tavirlari var biraz da ama acaba mesafe koymali miyim?
Soruyu sorma nedenim hep arkadas sandigim kisilerin sonradan acilmalarindan kaynakli, o yuzden isyer istemez boyle bir dusunce geldi. Yasit olsak garanti hisleri var derdim ama yasit olmamaiz acaba diye dusunduruyor.
Sizin fikriniz nedir?
Soruyu sorma nedenim hep arkadas sandigim kisilerin sonradan acilmalarindan kaynakli, o yuzden isyer istemez boyle bir dusunce geldi. Yasit olsak garanti hisleri var derdim ama yasit olmamaiz acaba diye dusunduruyor.
Sizin fikriniz nedir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer