Aylar sonra yazan erkeğe cevap vermezsem bidaha yazar mı?

Engellemek istemiyorum onu çok takıyormuşum gibi gözükmek istemiyorum çünkü onu sevmiyorum ve itici buluyorum.
En son 2 ay önce yazdı cevap vermedim görüldü attım şimdi yine yazdı bu sefer okumadım bile. Sizce böyle yapınca konuşmak istemediğimi anlamış mıdır?
Aylar sonra yazan erkeğe cevap vermezsem bidaha yazar mı?
Cevapla