Buyuk bir sirkette , insan hoslandigi birine nasil acilir?

Açıkçası 2 kez gördüm dikkatimi çekti efendiligi, kibarligi..
Ancak onu görebilmek çok zor
Aynı kattayiz ama ancak çay alırken filan denk gelcez de öyle görcem baya zor.
Sadece tek bir kere merhaba demiştik o da iş ile ilgili idi. Kısa bir konuştuk.
Yani iş yerinde bu iş nasıl olur bilmiyorum 700 kişiyiz.
Buyuk bir sirkette , insan hoslandigi birine nasil acilir?
Cevapla