Bana kendimi çok değersiz hissetiren bi adama uzun bi mesaj attım konuşmuyoruz görüşmüyoruz ne kadar iğrenç olduğunu bir sürü şey yazdım cevap bile vermemiş sizce neden cevap vermedi dokunmuşmudur?
Güncellemeler
+1 yıl
İyide bende ona değer vermiyorum kii sadece içimde kalmasın diye yazdım
Bana kendimi çok değersiz hissetiren bi adama uzun bi mesaj attım cevap bile vermemiş sizce neden cevap vermedi dokunmuşmudur?
Sen deger ver ya da verme senin askindan onun icin yandigini dusunuyodur heralde ve seni hic takmiyomus numarasi yapmis belli etmeden dusunuyodur emin ol
Tesekkurler bide konusmasini yazmasini pek bilmeyen kaba biriyse kendince hoohaahuuhii die garip garip tonlamalar cikarip bu kadin milletiyle ugrasilmaz diodur konusmasini bilen birisi olsaydi zati bu durumda olmazdiniz ayrilsanizda gayet arkadasca hoscakal yolun acik olsun diyebilirdiniz
Merak ediyorum ozenerekmi seciyonuz boylelerini bazi kizlari goruyorum sakin ilimli biri yolunda paspas olsa ezer gecer hic yuz vermez ona hakeret edip uzcek kim varsa kalbini acar genel anlamda cok denk geliyorum o yuzden bi garip geliyo hani bi goruyosun yan yana ne alaka diosun
Hayır çalıştığım iş yerinde müdürü sonra işten ayrıldım iş ile ilgili buluştuk dışarda o istedi buluşmayı ani oldu her şey ondan hoşlanıyordum öptü beni işte seviştik benden hoşlandığını söyledi ama ben senin sende benim beklentilerimi karşılayamaz sın dedi onunki cinsellik ayrıca aramızda 10 yaş var o günden sonra hiç aramadı mesaj atmadı
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Bana kendimi çok değersiz hissetiren bi adama uzun bi mesaj attım cevap bile vermemiş sizce neden cevap vermedi dokunmuşmudur?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Sen deger ver ya da verme senin askindan onun icin yandigini dusunuyodur heralde ve seni hic takmiyomus numarasi yapmis belli etmeden dusunuyodur emin ol
En mantıklı yorum
Tesekkurler bide konusmasini yazmasini pek bilmeyen kaba biriyse kendince hoohaahuuhii die garip garip tonlamalar cikarip bu kadin milletiyle ugrasilmaz diodur konusmasini bilen birisi olsaydi zati bu durumda olmazdiniz ayrilsanizda gayet arkadasca hoscakal yolun acik olsun diyebilirdiniz
İnsan dışı biri o
Merak ediyorum ozenerekmi seciyonuz boylelerini bazi kizlari goruyorum sakin ilimli biri yolunda paspas olsa ezer gecer hic yuz vermez ona hakeret edip uzcek kim varsa kalbini acar genel anlamda cok denk geliyorum o yuzden bi garip geliyo hani bi goruyosun yan yana ne alaka diosun
Çünkü seni takmıyor sen ona ana a sövsende kendi kendine diyecek aman üf he he diyip gülecek belki bunu bile demez
Ben zaten içimde kalmasın diye yazmıştım
O zaman boş ver elbet pişman olacak engel at her yerden
Aynen öyle yapıcam zaten
Demekki sana cevap verecek kadar bile değer vermiyormuş. S×iktirs çek
Mesaji ve nasil degersiz hissettirdigini bilmem lazim
Cevabını kendin vermişsin zaten değersiz hissettiriyorsa takmıyor demektir anla işte 😂😂
Umrunda degildir ya da uzulmustur senin adina
Niye üzülsün benim için ne alaka
Ben oyle hissediyorum biri bana boyle mesaj atsa
Dün daha çok değersizleştin
Sorunda cevabı vermişsin değersiz hissettirmesi...
Sana değer vermeyen birisiyle işin olmasın
Umursamadigi icin vermemis
Umurunde değilsin çünkü
yol ver değer vermeyen yol alır
sende kendine gel artık
Bu adamla daha önce sevgilimidin
Hayır çalıştığım iş yerinde müdürü sonra işten ayrıldım iş ile ilgili buluştuk dışarda o istedi buluşmayı ani oldu her şey ondan hoşlanıyordum öptü beni işte seviştik benden hoşlandığını söyledi ama ben senin sende benim beklentilerimi karşılayamaz sın dedi onunki cinsellik ayrıca aramızda 10 yaş var o günden sonra hiç aramadı mesaj atmadı
Bu seni kulandı anlamına geliyor niye verdin yapmicaktın o alacanı aldı simdi değer vermez tabi bende erkek olsam dönmem yapacamı yapmısım
10 yas cok degilki
Bir ayrılık hikayesi mi
Hiç yüz yüze söyleme fırsatın olmadi mı
Hayır olmadı
Sanal mıydı
Rahatsız ettim belli ki🖐
yazMa ona
Unutun onu