Ben yaşlı bir adama karşı hislerim var çok garip daha önce hiç böyle hissetmemiştim normal mı ne yapmalıyım?

Ben 28 yaşındayım ve o yaklaşık 48, Önceden dalga geçerdim nasıl genç bir kız yaşlı bir adama aşık olabilir sadece parası için birlikte olur derdim, Taki bir gün onu gördüm ve aşık oldum ama korkuyorum çünkü daha önceden hiç böyle bir şey olmamıştı, sizin başınıza hiç öyle bir şey geldi mi, sürekli karşımda olsun istiyorum sürekli yanımda olsun istiyorum, onun da bana karşı hisleri olduğunu farkındayım, henüz birbirimizi pek tanımıyoruz sadece uzaktan birbirimize bakıyoruz, daha doğrusu ne zaman görürsem yanıma gelecek diye korkuyorum ve kaçıyorum, kaçmazsam biliyorum yanıma gelir sohbet eder ve kendini tanıtır, ya evliyse diyorum o yüzden korkuyorum ve kaçıyorum, Sizce ne yapmalıyım ilk defadır böyle hissediyorum nasıl davranacağımı bilmiyorum
Ben yaşlı bir adama karşı hislerim var çok garip daha önce hiç böyle hissetmemiştim normal mı ne yapmalıyım?
Cevapla