Ne olur bana bir yol gösterin , götürmek mi doğru yoksa kafası mı karışır?

Herkese merhaba , ben 1,5 sene önce boşandım 3 yaşında bir çocuğum var. Babası bu süre zarfında sadece 2 defa geldi. Gelmeme sebebi parasının olmaması çünkü çalışmayı pek sevmiyor.
Şimdi ailesi ile yaşıyor arada çalışıyor. Ailesi son 1 aydır sürekli çocuğu bize getir görelim diyorlar. Ama bugüne kadar bir defa bile birşeye ihtiyacın var mı demediler. Çocuğumu kreşe verirken yarısını siz ödeyin dedim onu bile yapmadılar. Ama şu an sürekli duygu sömürüsü yapıyorlar.
Ben de rahat değilim ama onların yanında gidersem de rahat olmicam. Ne doğru ne yanlış bulamıyorum. Ne olur yardımcı olun
Ne olur bana bir yol gösterin , götürmek mi doğru yoksa kafası mı karışır?
Cevapla