Herkese merhaba , ben 1,5 sene önce boşandım 3 yaşında bir çocuğum var. Babası bu süre zarfında sadece 2 defa geldi. Gelmeme sebebi parasının olmaması çünkü çalışmayı pek sevmiyor.
Şimdi ailesi ile yaşıyor arada çalışıyor. Ailesi son 1 aydır sürekli çocuğu bize getir görelim diyorlar. Ama bugüne kadar bir defa bile birşeye ihtiyacın var mı demediler. Çocuğumu kreşe verirken yarısını siz ödeyin dedim onu bile yapmadılar. Ama şu an sürekli duygu sömürüsü yapıyorlar.
Ben de rahat değilim ama onların yanında gidersem de rahat olmicam. Ne doğru ne yanlış bulamıyorum. Ne olur yardımcı olun
Şimdi ailesi ile yaşıyor arada çalışıyor. Ailesi son 1 aydır sürekli çocuğu bize getir görelim diyorlar. Ama bugüne kadar bir defa bile birşeye ihtiyacın var mı demediler. Çocuğumu kreşe verirken yarısını siz ödeyin dedim onu bile yapmadılar. Ama şu an sürekli duygu sömürüsü yapıyorlar.
Ben de rahat değilim ama onların yanında gidersem de rahat olmicam. Ne doğru ne yanlış bulamıyorum. Ne olur yardımcı olun
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer