onu ilk başta takibe alırım çevresine bakarım arkadaşlarına bakarım ailesine bakarım ama davranışlarına bakarım insanlara davranışları olsun ondan sonra tanıma yoluna giderim tanıdığım 1 sene onunla arkadaş kalırım eğer düzgün bir insansa açılırım ona olur olmaz tabi onun kararı eğer olursada 2 3 sene sevgililik ondan sonra evliliğe kadar gider
Bunu anlamamak icin gri zekali olmak lazim en once bizden onceki hayatini en ince ayrintisina kadar ogrenmemiz lazim biz eger oyleysek tabi en ince ayrintisina kadar anlatabilecek kadar durustsek tabi insan her haliyle belli eder zaten ne oldugunu unutmayin hayattaki her anlamda en kusursuza yakin sevilen kisi ilk olanidir o ilk tek ve son kisi mukemmel evliligin anahtaridir hahaha
Benimle konuşurken, sohbet esnasında anlattığı şeylere bakarım. Ben yokken de aynı şekil de davranıyorsa güvenirim. Bu devir de güvenden çok sadakat lazım. Ben de ikisi de var çok şükür.
Bir insana güvenmek o kadar zor ki. Ben kimseye “bu güvenilir” diyemem. Hiç bir zaman sonsuz güvenemedim kimseye. Kendim ve Yaradan hariç, bak annem bile demiyorum, onun bile 4 tane evladı var, bazı olaylar karşısında güvenmemem gerektiğini öğrendim. Ben bu güven sorununu hiç bir zaman aşamadım. Ama çevremdeki ve hayatımdan çıkmış insanlarda beni asla yanıltmadı