Beklim mi yoksa yazim mi yazacaksam ne yazıcam?

Hoşlandığım erkekle arkadaşça bi ara yazışıyorduk az da olsa ama artık yazmamaya başladık yani sizce ne yapim onun yazmasını mı beklim yoksa ansızın yazim mi? Yazıcaksan mesela ne yazim örnek verin
Beklim mi yoksa yazim mi yazacaksam ne yazıcam?
Cevapla