#SelamGençlik 🍀🍀
Sevgilinizle veya eşinizle sarılmak kıymetli bir fırsat mı monoton bir görev mi?
#TubaSueda 🍀🍀
Sevgilinizle veya eşinizle sarılmak kıymetli bir fırsat mı monoton bir görev mi?
#TubaSueda 🍀🍀


Sarılmak içten gelen bir şey ne zaman görev haline geldi ya 😳.. nasıl desem bu şey gibi oldu , beni sevmek zorundasın içimden gelmiyorsa seni nasıl sevebilirim ki..😄😄
Ona sarilmak dunyayi kollarimin arasina almak gibi tarifsiz bi hiss asla monotonluk degill her fırsatta sarilirimm
Sarılmak, özlem ve sevgi duygusunu şefkat ile aşılamaya yarayan bir eylemdir. İçinden gelerek yapılır. İlk karşılaşma ve veda anında bir başka olur.
Cevap
8Cevap
İkiside değil, sık sık sarılmalara karşıyım 😃
İkiside değil. Ruhun besinidir sarılmak. Mide nasıl yemekle doyup tatmin oluyorsa, ruhta doymak ve mutlu olmak için sarılmaya ihtiyaç duyar.
bence sevgini göstermek için fırsat :)
görev olarak görürsen bir etkisi olmaz
İkisi de değil aşkın içinde olan bir şey.. Görev de değil bu fırsat da. Güzel zamanda yapılırsa anlamlı bir davranış kalıbı.
Benim için sık sık sarılmak fırsattır, ben veya o daha sonra olmayabilir.
Sarılmak güzeldir ve geri kalan tüm ifadeler, durumlar, şartlar teferruattır. :)
Neden görev olsun ki? Sarılmak benim için anlamlı. Her istediğimde içimden geldiği vakit sarılırım.
Bir temas bağımlısı olarak dokunmayinca kendimi yalniz mutsuz benim degilmis gibi hissediyorum 😂bence ask gösterisi
İkiside deyil sarılmak özlemdir yapmacık olmayacak iki tarafta sarılmak isteyecek ve sevecek
Insan sevdıgıne sarılır doyamadıgına yaklasır
Kesinlikle elimize zor geçecek bir fırsat
bilemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?