Aynı anda iki kişiye bir şeyler hissetmek mümkün mü?

4 senelik bir ilişkim var. Evlenme gibi bir durumumuz olamayacagini kabul ettik. Ailelerden kaynaklı sıkıntılar var çok büyük. Sürekli ayrılıp barışma şeklinde ilerliyoruz. Ama kopamıyorum ondan. Sanki ayrılsam bi uzvumu kaybedecekmişim gibi bi anksiyete oluşuyor içimde. Ona böyle şeyler hissederken yakın zamanda tanıdığım ve samimi olduğum birinden de hoşlanmaya başladığımı, karşıma çıkınca heyecanlandigimi fark ettim. Bunu fark edince hemen mesafe koydum onunla arama. Ama çok şaşırdım kendime. Aynı anda iki kişiye biseyler hissedilemeyecegine inanıyordum hep. Sizce böyle bir şey gerçekten mümkün mü?
Aynı anda iki kişiye bir şeyler hissetmek mümkün mü?
Cevapla