Sevmiyorum diyo napim lütfen bana yol gösterin kaybetmekdende çok korkuyorum?

Ayrılmak istiyorum dedi neden dedim ben kızları kullanmak istiyorum seni seviyorum kullanmak istemiyorum üzülmeni istemiyorum dedi tamam dedim arkadaş kalalım arkadaş kaldık başka kızlarla da konuşuyodu ama şimdi de sordum beni seviyomusun diye hayir içimde hiç bir duygu kalmadı dedi az önce kızlarla kafeye gitti ve biz 1bucuk yıldır sevgiliyiz bir gün beni götürmedi kafeye bana dedi kızlarla kafeye gidicem arama dedi saat 3de ara 3de aradım arkadaşlarıyla konuşuyo hep hiç beni takmıyo sonra dedi kapatmam lazım ben onu düzeltmek için çabalıyorum diyo boşuna çabalama ben düzelmem ben evlenmicem kullanicam kızları sadece onu deliler gibi sevdiğimi onu birakamicagimi biliyo napmaliyim lütfen yardım edin
Sevmiyorum diyo napim lütfen bana yol gösterin kaybetmekdende çok korkuyorum?
Cevapla