Ne düşünüyorsunuz çok mutsuzum kafam çok karışık hissediyorum?

su zamana kadar kendimi hep korudum düzgün biri oldum ne kimseyi aldattım ne bi şey yaptım diğer anlamda evlenmeden kimseyle yakınlaşmak istemedim bu yüzden terk edildim sevilmedim şimdi düşünüyorum galiba yapmak lazım düzgün olmamak lazım böyle yapmayanlar daha çok mutlu rotadan çıkmak mi lazım ne düşünüyorsunuz?
Ne düşünüyorsunuz çok mutsuzum kafam çok karışık hissediyorum?
Cevapla