BU KIZIN AMACI NE HOŞLANDIĞIM İÇİN SAĞLIKLI DÜŞÜNEMİYORUM YARDIMCI OLUR MUSUNUZ?

Öncelikle herkese merhaba!
Üniversite 1. sınıf öğrencisiyim 21 yaşındayım bahsedeceğim kişi 18 yaşında. Okula başlamadan önce wp guruplarından tanıştık bu kızla ilk zamanlar sadece arkadaş kalmak istedim sanırım bunu kabul edemedi ve bi şekilde taktiklerle kendini bana sevdirdi. ilerleyen süreçte soğuk falan yaptı neyse biz ayrıldık bununla vizelere geldiğim günlerden bir gün internetimi açtım ödevi yapalım diye wp ve Instagram bildirimlerini kapattı ve o an hayatında birinin olduğunu anladım ve uzaklaştık birbirimizden (1. dönem sadece vizelere geldim derslerde yoktum) 2. dönem oldu beraber vakit geçirmeye falan başladık hayatımdaki en güzel anlarıma ortak olduğunu belirtebilirim. bi kaç gün gelip evimde kaldı kafasını omzuma dayayıp uzanırken göz ucuyla mesajlarına baktım (ablası ve arkadaşıyla konuşurken telefonu gizlemiyor ama biriyle konuşurken telefonu gizliyordu) baktım bi çocuğa fotoğraf atmış çocuk ona beyb falan demiş sen hep güzelsin falan diyip bildiğin yürüyor. Neyse ilk tartışmamızı yaptık ağladı falan özür dileyip kendimi affettirdim buna final dönemleri geldi tekrardan bende kalmaya başladı ve bu defa sarılıyoruz öpüyor beni ben onu öpüyorum beraber uyuyoruz falan ama hala telefonu sürekli gizliyor benden ama her baktığımda normal mesajlaşma olduğunu görüyorum az önce yine sarılmış uyuyacakken öpüşmeye ve biraz daha ötesine gidecekken telefon çaldı biraz daha devam ettikten sonra ben bunu istemiyordum falan diyip çıktı ve eliniz yüzünü yıkamaya gitti yalnız uyumak istediğini belirtti ben içeriye geçtim ben içeriye gittikten 30 dk sonra falan yine telefonu çalındı ve biriyle konuştu ne konuştu bilmiyorum ama bir erkekti çocuk napıyosun nasıl gidiyor falan demiş bu da ona göre cevap veriyordu. ''ek bilgi: ilk zamanlar sürekli geçtiğimiz bi sokaktan 2 3 defa geçmek istemedi ve zorla diğer uzun ve karanlık olan yolu kullanmak istedi ben diğer yoldan gidelim diyip kendim o yoldan gitmeme rağmen o karanlık yoldan devam etti ve ikimizin bu kadar samimi olduğunu hiç kimse bilsin istemiyor.'' arkadaş gibi değil sevgili gibi devam ediyoruz çok çok güzel kızlar benimle konuştuğu zaman kıskanıyor gibi davranıyor benim sürekli gittiğim kafede kız arkadaşımmış gibi davranıyor fakat yalnızken sürekli arkadaş olduğumuzu vurguluyor. Kafam çok karışık acaba cep olarak mı görüyor acaba seviyor mu veya akışına mı bırakmak istiyor kafam çok karışık bi yanım kal beraber mutlusun diyor bi yanım da değersiz hissettirdiği için özgüvensiz hissettirdiği için bırak gitsin diyor şöyle söyliim sınıfın en yakışıklı çocuğu ben en güzel kızlardan biri de o ve onunla geçirdiğim her an o kadar güzel geçiyor ki anlatamam. Onsuz olmuyor onlayken de olmuyor anlayacağınız lütfen bi akıl verin bana
BU KIZIN AMACI NE HOŞLANDIĞIM İÇİN SAĞLIKLI DÜŞÜNEMİYORUM YARDIMCI OLUR MUSUNUZ?
Cevapla