Evet arkadaşlar başıma geldiği için merak ediyorum. Hiç paragöz bir insan değilimdir ama kendisi kendi kendine triplere girdi, terk etti ve ben erkeklerin yorumunu gerçekten merak ediyorum. Para bir erkek için bu kadar önemli mi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 795 cevap paylaştı.
+1 yılYani çok fazla kendisini mahçup hissediyorsa evet. Gururuna yediremeyip terk edebilir ama tabii bu da bahane. İsteyince her türlü üstesinden gelinir. Terk etmek niye?
141 Yorumla
Soran+1 yılErkekler bizim gibi düşünmüyor sanırım
- +1 yıl
Oo erkek için bu biraz gurur meselesi :((
Soran+1 yılaynen öyle :(( üzücü, ona da çok üzülüyorum ama asla kızamıyorum. inşallah mutlu olacağı bir şekilde parası olur
- +1 yıl
Anlıyorum da yani bilmiyorum ayrılmak sacma gibi eger gerçekten sorun buysa
Soran+1 yılişte bana da öyle geliyor bazen, bazen erkek yorumlarını dinleyince demek farklı düşünüyorlar diyorum. kafam çok karışık. gitmeden önce ben sana her daim destek olabilirdim dedim. sen benim yaşatacağım hayatı hak edecek bir kız değilsin mutlu ol her zaman dedi
- +1 yıl
'Sorun sende değil bende demek' gibi olmus sanki biraz.
Yani evet gurur yapmış olabilir de bu kadar da iyimser düşünmek istemiyorum baska birisi icin vs terk etme durumu da olabilir. Parasını yiyen kızları yayinda tutan parasi olmasa da yaninda tutan nice erkekler vardir yabi düşünürsek
Soran+1 yılİnşallah öyle bir durum yoktur. Parası olsaydı belki yiyecek kız bulabilirdi :D Cidden durumları kötü ailecek kızlar gelmez ona
- +1 yıl
Ahaha kendimi avuturken bne' gibi oldu bu 😅dhdhdh yani çok sacma anlamsiz geliyor aaa benim param yok e o zaman hadi ben gideyim, ne sacma ya. Aşağılık psikolojisi var belli ki
Soran+1 yılyaa kafama şüphe soktun :((((
- +1 yıl
Kusura bakma ama biz kadinlara göre bunu sacma buluyoruz. İş bulunur bi sekilde kiz yani sen ne guzel destek cikmisi' zorla ayrilmaya itmesi sorun sende degil bende demesi falan. Baskasi var diyemeyiz de degerini bilememis diyelim
Soran+1 yılKendisi bilir o zaman ne yapalım. Unutmaya bakacağız
- +1 yıl
Gelirse de zaten affetme derim ben yaptim sen yapma. Ceptz görünursun. Yok kafami toplayacam yok issizim vs deyip def olup aylar sonra ise girince gelmesi. Ayni seyleri yasadik :) ben de yaninda olmak istiyorum dedigim halde sallamadi def oldu
Soran+1 yılAffetmeyi düşünmüyorum valla. Çok kötü oldum böyle yaptıktan sonra neler yaşadım kendi içimde. Affedilebilir göremiyorum. Umarım geri falan dönerse canım
- +1 yıl
Insan sevdiğinin yaninda olmak ister ama onlar istemiyorsa def olsunlar yani defolsun. Sen sorun etmiyorsun ona ne oluyor? İş ararsin, sevgilinden destek alirsin, moral bulursun di mi? Gitmek icin b*ktan sebepten bahane buluyorlar.
Soran+1 yılOy oy bilmiyorum valla ya. Bide ben asla varya hiçbir şey aldırmam bir su bile aldırmam, rahat edemem. Değerimiz böyle bilinmiyor herhalde. Para yiyen bir kız olsaydım tepelerinde gezdirirlerdi
- +1 yıl
Yaaa sorma bu dertten muzdariptim. 40 yilin basi hediye istedim yani dogum gunumu unutmuştu bari telafi et dedim ayni senin gibiyim asla bisey aldirmazdim. O teklif eder hayir derdim ilk kez bu sene dogum günümde dedim telafi et diye. Düşünüyorum dedi ne alsam vs. Sonrasinda Demedigini birakmadi. :) sen :) hediye:) derdine :) düştün :) oldu:)
Ama sadece parasini yiyen bi kșar olsaydi hayatinda o daha kiymetli olurdu.
Soran+1 yılOha ya ben isteseydim belki bana da öyle derdi. Ah bu erkekler... Ömür boyu pişman olun
Soran+1 yılSonra bide gelip kızlar paragöz derler. El insaf ya. Paralarını yemeyen kız bulunca da böyle yapıyorlar
- +1 yıl
Ne ayaklar anlamıyorum ya cidden. Acımasız olmak lazım. Yoksa anlamiyorlar değerden, kiymetten.
Soran+1 yılŞahsen bundan sonra öyle olmayı düşünüyorum. Bilemiyorum olabilir miyim ama acımayacağım. Hayır kurumuna döndüm artık yeter ya
- +1 yıl
Baksana ilk hayır hayır dedik sonra 40 yilda bi telafi et bi hediye al dedik diye yemegimiz laf kalmadi. Ama parasını yeseydim benden iyisi olmazdi buna artık eminim
Soran+1 yılBana öyle dese varya çok zoruma giderdi ya. Abi sanki parasını yiyen paragöz kşr bi kızız
- +1 yıl
Onur ve gurur kırıcıydi zaten yeterince.
Soran+1 yılAllah bildiği gibi yapsın ne diyeyim. Umarım pişmandır dediklerinden
- +1 yıl
Yok hic pisman falan degil. Olacagini da sanmıyorum ama Allah büyük diyorum. Hayatina birisini almadan pisman olmasini isterdim. Valla su saatten sonra dünyayi önüme serse (yapmaz da) yapsa o laflarını hatırlar birini bile istemem. 😒
Soran+1 yılİnşallah olurlar hep bunu istiyorum. Ama olsa bile bilemeyeceğim maalesef o mesaj atmadıkça
- +1 yıl
Evet orasi da var fjjfjf
Soran+1 yılİnşallah atar der ki ben köpek gibi pişmanım. Hayallere bak ueıfwheofwj
- +1 yıl
Ayy yok be o kim pisman olmak kim hala sucu bana atiyor sende onu bunu dedin vs
Soran+1 yılO zaman boş ver bacım iflah olmaz o
- +1 yıl
Ay yok yıllarımı verdim olmaz gördüm 😂
Soran+1 yılKaç yıl :D
- +1 yıl
5 :) yıl :)
Soran+1 yılBenimde 6 :)) maalesef
- +1 yıl
Yaaa çok benzer yönlerimiz varmis. 6 yili çöpe atan adamdan ne hayır gelir zaten sırf param yok adi altına tü yazıklar olsun
Soran+1 yıl:(( İNŞ ÇOK PİŞMAN OLURRR
- +1 yıl
İnşallah
Soran+1 yılAn itibariyle söylemek istedim. Az önce aldatıldığımı öğrendim onunla konuştuğum zamanlarda. Meğersem param yok filan bahaneymiş başka kız varmış
- +1 yıl
Ooo gecmis olsun bunu beklemiyordum demek ki cogu ayni bunu anladim gitmesinde sacma canım bahanr sunmasindaki amac bu 😑
Soran+1 yılÇok üzgünüm gerçekten ama sonuç değişmedi :(
- +1 yıl
Cidden buyuk bi hayal kirikligi ://
En İyi Cevaplar
+1 yılEvet terkeder ve evet önemli onlara göre sanırım gurur yapıyorlar oysa sevgi bazı zorlukların üstünden beraber gelmek gurura gerek yok ama bazı insanları sorgulamamak gerekiyor
11 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın..
Gizli Üye(36-45)+1 yılİster istemez gurur yaparım, Üzülürüm, Eksik hissederim, Şöyle söyleyeyim mesela ben çalışmadığım param olmadığı zaman bile yeğenlerimi görmeye gitmeyen adamım
143 Yorumla
Soran+1 yılAnlıyorum. Erkekler daha farklı düşünüyor demek ki. Bu onlar için baya baya büyük sorun. O da baya mutsuz hissediyordu son zamanlarda. Parası gerçekten yoktu, destek olmak istiyordum hep. Sen mutlu olsan da ben evlenince sana ve çocuğuma istediğinizi alamazsam mutlu olamam dedi ve gitti
Cevap sahibi+1 yılAyrıca ben bide garantici adamım, Mesela şimdiden ileride çocuğuma ve eşime mumkun olduğunca kaliteli bir hayat yaşatmayı düşünüyorum, Biseyleri sağlama almadan adım atmayı düşünmüyorum, Mesela ben çocukken fakirdik okulda öğretmenler bile ona göre davranıyordu, Daha kolay şiddet uyguluyordu, Benim çocuğumun başına bunların gelmeyeceğini garanti etmek istiyorum, Demekki o da benim gibi düşünüyo
Cevap sahibi+1 yılBen yıpranmış kıyafet ayakkabı giydim ama benim çocuklarım giysin istemiyorum, Bide devir değişti, Mesela ben 32 yaşındayım bugüne kadar hiç doğum günü kutlamadim bundan sonra da kutlamam zaten ama mesela çocuğum olmuş olsa onun doğum gününü kutlamama gibi bi durum olmaz
Soran+1 yılEvet ya o da aynı senin gibi. Şimdiden doğmamış çocuklarımızı bile düşündü yani. Burcun ne?
Soran+1 yılMaalesef insanların parasal noktada toplum içinde sınıflanmaları ne kadar üzücü ve kötü. 32 yaşındasın ve hala o çocuk günlerini unutamıyorsun
Cevap sahibi+1 yılBen başak burcuyum, Mesela bi iş kurarken risk alan insanlara çok özeniyorum, Keşke ben de onlar gibi olsaydım, Herşeyi bu kadar ince eleyip sık dokumasaydim, Biraz daha rahat olsaydım diyorum ama yapım buna müsade etmiyor, Youtube da video gördüm adam lokmacı açmış trend olunca etrafına herkes lokmaci açmış, Adam batmış, Yüzbinlerce lira para kaybetmiş ama gülerek anlatıyo, Ben olsam akli dengemi yitirirdim herhalde :D
Soran+1 yılAyy sen biraz bana da benziyorsun. Gerçekten ben olsam bende kafayı yemiştim herhalde :D takarım kafaya ya
Cevap sahibi+1 yılBen petrolde çalışırken fatih diye bi arkadaş vardı bundan 7-8 sene önce, Onun babası da taşımacılık yapıyodu o da aynı şekilde batmış, Bankalara birsürü borcu vardı, Bigün sordum dedim kanka benim 2-3 bin lira borcum varken gözüme uyku girmiyo sen nasıl böyle rahat gülüp geçebiliyosun, Diyo ki senin borcun 2-3 bin lira, Sen acaba ödeyip kurtulabilir miyim diye düşünüyorsun, Benim borcum nasıl olsa ödenmez o yüzden takmiyorum diyodu :D
Cevap sahibi+1 yılYok benim için hadi neyse, Bi şekilde geçti gitti hayat ama benim çocuğum benim yaşadığım hayatı bırak ona yakın bişey dahi yaşasın istemiyorum
Soran+1 yılhaha o da iyiymiş :D evlenmeyi düşünmedin mi hiç yoksa evlenip ayrıldın mı
Cevap sahibi+1 yılBenim biraz da aileden kaynaklı, Çok umursamazdilar, Okul eve 1-1.5 km uzaktı, Yürüyerek 10-15 dakika sürüyordu çoğu zaman öğlen yemeğine geldiğimde annem gezmeye gitmiş oluyordu, Babam da çalışıyordu ama bir çuval patates, 4-5 kilo soğan aliyodu onu eve bırakıp kalan parayla kumar oynuyodu içki iciyodu, Mesela okulda yerli mali olunca ya hiç gitmiyodum gidersem de dışarıda dolaniyodum, Bazen öğretmenler arkadaşları yolluyodu zaferi çağırın gelin diye, Buruk bi mutluluk yaşıyodum, Üzülüyodum
Cevap sahibi+1 yılBen çocukken durumu iyi olan aileler kıyafet ayakkabı getirirdi ben utanır giyemezdim, Kendi eski kiyafetlerimi giyerdim, Kısacası Ben bütün bunlardan ders cikarmayip ailem gibi kötü ve vasat bir ebeveyn olursam o da benim ayıbım olur, Bazı şeyleri basite indirgememek gerek, Yok hiç evlenmedim ben bu arada, Bekarim
Cevap sahibi+1 yılÖğretmen beni çağırması için arkadaşları yolladığında gitmiyodum, Arkadaşlar kolumdan tutup zorla götürüyodu sınıfa girince gururum kiriliyodu, Ağlıyodum, O çocuk aklimla bile gücüme gidiyodu yaşadıklarım düşün
Soran+1 yılYa ben şu an çok üzüldüm gerçekten duygulandım :'( Hayat küçükken yüzüne hiç gülmemiş senin. O da küçüklükten bu yana çalışıyor. Geçen sene girdiği bir iş vardı fabrikada. Elleri soyulurdu hep çalışmaktan. İşiniz gerçekten zor sizi anlayamıyoruz bazen. Umarım bundan sonraki kalan hayatında hep mutlu ve istediğin gibi yaşarsın.
Cevap sahibi+1 yılOna rağmen derslerim fena değildi ve konuşkan girişken bi çocuktum, Arkadaşlarım tarafından sevilirdim
Cevap sahibi+1 yılÜzülme boş ver ben alıştım :) Ben de yaz tatillerinde seraya sebze kasası taşımaya giderdim, Aldığım parayla gidip kendime kıyafet ayakkabı alırdım sonrasında da çok çaldığım, 2010'da askerden geldim 2018'e kadar izinsiz günde 12 saat 14 saat çok çalıştım, Mesela anne babası olmayanlar olmadığı için üzülüyor, Keşke ben böyle anne babam olacağına ailemi hiç tanımamış olsaydım
Soran+1 yılGerçekten kusura bakma ama baban baya işe yaramazmış ya. İnsan nasıl evlenip parasını kumarda içkide yer? yazık değil mi çocuklara. travma resmen. ağlayacam şimdi
Cevap sahibi+1 yılÇalıştım olacaktı bu arada, Otomatik düzeltme çaldığım yapmış :) boş ver üzülme, Geçmiş gitmiş sonuçta, O berbat günler için bide seni üzmek istemem, Bunları sen üzül diye değil olayın ciddiyeti daha iyi anlaşılsın diye anlattım, Şu an babam emekli, İçkiyi sigarayı bıraktı ama nato kafa nato mermer, Zihniyet aynı yine, Bide cins birisi, Bazen ters ters konuşuyo ben de diyorum benim senden bi beklentim yok bana adam gibi davran, Diyo ki bana da babamdan bişey kalmadı, Ben de dedim aferin o kafayı degistirmeyin hiç, 70 yaşına gelmişsin hiç mi hayattan bişey öğrenmedin
Cevap sahibi+1 yılİçip içip eve gelip annemi dövmeye kalkardi ben de karşı gelirdim gecenin bi yarısı buz gibi havada bizi az evden kovmadi, Küçük kardeşim var o da üzülüp benimle gelirdi, Beni en çok yaralayan da o olurdu
Cevap sahibi+1 yılÖyle bir geçer zamanki de Meteyle Ali kaptanın sahneleri beni etkilemiyodu çünkü ben onun beş beterini yaşadığım için düşün o bana hafif geliyodu
Soran+1 yılOnlar babasından iyi bir şey görmediyse aksine evlatlarına daha iyi olmaları gerekiyor. Çok saçma. Bence eğer ki düşünüyorsan evlenmek senin için iyi olabilirdi
Cevap sahibi+1 yılBak bu dediğin çok önemli bişey, Ben öyleyim mesela, Tam tersine ilerde evlenince aileme iyi davranırım ki su anki dusuncemden de bunu anlayabilirsin, Bunlar eski kafalı aksi insanlar, Daha da ders alacağı yerde aynı anası babası gibi olmuş, Annesiyle babası uzun yıllar önce boşanmış, Şimdi ikisi de öldü ama onların da ciğeri beş para etmezdi, Hep birbirilerini suçluyodu ama ikisi de birbirinden boktu
Cevap sahibi+1 yılAnne babası çok gaddar insanlardı, Annesi 1936 doğumlu mu neydi babası 1923 ama babası daha dinçti, Kızlarının yanında kalıyorlardı, Annesi yatalak ölmek üzereydi babası gitmiş ona yumruk atmış, Annesi 2012 de 78 yaşında mi ne öldü babası da geçen sene 98 yaşında bizim yanımızda öldü
Soran+1 yılBenim babam bana hiç sarılmaz mesela, çok sever hissederim ama hiç bunu göstermez. Ailesi de ona göstermemiş anlıyorum ama çok yanlış buluyorum. Ben isterdim ki gelsin sarılsın canım kızım seni seviyorum desin. Bayramdan bayrama işte
Cevap sahibi+1 yılİkisi de olması gerektiği gibi yok oldu gittiler ama arkalarında bıraktıkları iz hiçte temiz ve iyi değil, İnsanın rahmet okumak içinden gelmiyor
Soran+1 yılAbi uzun da yaşamışlar ha bu kötülükle. Hep iyiler erkenden gider zaten
Cevap sahibi+1 yılKötüye bişey olmaz lafı doğru iste :D Bak senin baban yine iyiymiş ama insan evladina sarilmaz mi, Hele ki kız evlat, Ben evlenince oğlum da olsun isterim ama inşallah bi kızım olur, Kız evlat başka olur ya, Babaya düşkün olur derler
Soran+1 yılÖyle oluyor gerçekten. Babamı çok severim keşke bide sevgisini gösterebilseydi de bende ona sarılmak isteseydim çekinmeden. İlerideki eşimin kızlarına hep sarılıp onları çok sevdiğini söylemesini istiyorum
Cevap sahibi+1 yılDedim ya eski nesil tuhaf biraz, Halbuki nolur sana sarilsa kızım dese ama onlara ayıp diye yanlış diye öğretilmiş hep
Cevap sahibi+1 yılBenim babam olacak vatandaş daha bana 32 senedir oğlum demedi, Demesine de ihtiyacım yok, Başkalarının yanında hep küçük düşürmeseydi yeterdi ama şimdi hepsini söylüyorum, Sen bunları bunları yaptın, İyi bir insan değilsin, Sizin gibilerin evlenmesi yasaklanmalı diyorum, Bilerek kırıcı konuşuyorum, Ancak o şekilde anlıyorlar, Eskiden umurlarında dahi olmuyodu ama yaşlandıkça zoruna gitmeye başladı dediğim laflar, Ben olmayan biseyi söylemiyorum, Neyse onu söylüyorum, En azından gitmeden önce anlasınlar, Bi sonraki hayatları olursa belki onda iyi insan olurlar
Soran+1 yılAile kavramı, Türk gençlerinde biraz yara oluyor sanırım. Çok kırgınsın anlayabiliyorum ve bu hiçbir zaman geçmeyecek. Bazı yaralar kapanmazmış. Herkes evlenmemeli cidden haklısın
Cevap sahibi+1 yılÇok teşekkür ederim, Beni anlaman beni çok mutlu etti, Artık o kadar ki kırgın bile değilim, Umursamiyorum, Herzaman söylüyorum onlara, Bana bişey birakmadiniz ben yine de para biriktirebilirsem size bugüne kadar yediğim ictigimin parasını bile ödeyecem, Bende hiçbir hakkınız kalmasın, İstemiyorum, Ben çok sağlam bi psikolojiye sahibim yoksa her insanın kaldirabilecegi şeyler değil, Bu sebepten madde bağımlısı olan kendine zarar veren ya da daha kötüsünü yapan var, Bazen düşünüyorum da ben yine bile sağlam ve başarılı çıktım bu savaştan, Hiçbir zaman bunları bahane edip mücadeleyi bırakmadım, Hala da bırakmış değilim, Ufak da olsa hep bi umut var içimde
Cevap sahibi+1 yılBütün bunların muhasebesini yaptığımda en azından ekside değilim, Her hangi bir bağımlılığım yok kötü alışkanlığım yok, Hayat beni eksiye çekmeye çalıştıkça ben direndim, Tamam belki tam olarak artıya geçemedim henüz ama en azından eksiye de düşmedim, Şu an sıfırdan baslayabilirim hayata, Bu açıdan bakınca aslında sıfırın düşünüldüğü gibi etkisiz eleman olmayıp değersiz olmadığını görüyoruz
Soran+1 yılBen seni gerçekten tebrik ediyorum. Senin yerinde bunları yaşayan çoğu insanın akıbeti şu an çok kötü olurdu. Kendimi düşünüyorum ne psikolojide olurdum şu an hayal edemiyorum. Yolun hep açık olsun inşallah. İyiliğinden asla ödün verme :)
Cevap sahibi+1 yılDur gece gece ağlatacan şimdi beni :) Ben de seni anlıyorum, Sen bana çok iyi geldin, Umarım ben de sana az da olsa moral verebilmişimdir, Bak mesela bide şunu söyleyeyim ben bütün bunlara rağmen 2009 yılında askere gitmeden önce form dolduryorsun formun en altında komando olmak istiyor musun diye seçenek var ben evet'i işaretledim ve komando olarak 15 ay askerlik yaptım, En ufak elinde kolunda dövme olanı ya da bi sorunu olanı almıyorlar komando olarak, Bu da benim bu savaştan galip çıktığımı tescil eden bişey :)
Cevap sahibi+1 yıl2.5 ay Manisa Kırkağaçta acemi birliği eğitimi aldım orası hem bedenen hem de zihnen insanı test eden bir yer, Geri kalan usta birliğimi de Hakkari Şemdinli de yaptım
Cevap sahibi+1 yılSırtımda kırk elli kilo çantayla dağlarda gezdim, Her an bir mayına basabilirdim, Vurulabilirdim ya da yabani hayvanların saldırısına uğrayabilirdim, O bile psikolojimi etkilemedi, Aslanlar gibi gittim yaptım yine olsa yine gider yaparım
Soran+1 yılÇok dirayetli bir insansın. Bu kadar şey yıkmadıysa zaten komandoluk vız gelir tırıs gider :D Senin kadar olay yaşamamama rağmen dayanıklı gibi görünüp çok pasif kaldığımı düşünüyorum. Umarım bende senin kadar güçlü olabilirim
Cevap sahibi+1 yılSen de çok güçlü bir insansın, Ben sana güveniyorum Sen de her zorluğun üstesinden gelirsin, Ben bi yerden sonra kendimden çok kimseye değer vermeme kararı aldım, Sen de öyle yap
Soran+1 yılO bi yere geldiğinde kaç yaşındaydın mesela? Sanırım biraz yıllanmam lazım :)) 22 yaşındayım
Cevap sahibi+1 yılBundan birkaç yıl önce, 28-29 gibi, Şu an 32 yaşındayım, Kendinden fazla kimseye değer vermemek başta kendin olmak üzere herkes için faydalı bişey
Soran+1 yılÖyle yapmaya çalışacağım. Teşekkür ederim çok iyi geldi motive oldum :))
Cevap sahibi+1 yılRica ederim :) Hep mutlu ol
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
4Cevap
+1 yılBazı erkekler bu durumu gurur meselesi yapar. Mesela hasta olunca sevgilisinden ayrılan da var. Sırf onu da o bataklığa çekmemek için.
11 Yorumla
Soran+1 yılMaalesef
Evet ben ayrılmaya ittim onu
17 Yorumla
Soran+1 yılmutlu musun peki
Soran+1 yılBir an o sandım seni. Benziyorsunuz biraz :((
Soran+1 yılHayır aksine görmek bile istemiyorum :D Ona geri dönmeyi düşünmedin mi
Soran+1 yılanladım :(
Eder sorun bu
12 Yorumla
Soran+1 yılİyide ben takmıyorum ki o niye bu kadar takıyor
Gizli Üye(36-45)+1 yılÇok önemli önce iş para sonra aşk
10 YorumlaEvet Terkeder. Eğer çok seviyorsa terk eder.
10 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sizce bir erkek parası olmadığı için sevdiği kızı terk eder mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer