Kocam bana "Hayalimdeki kadın sen değildin. Seninle mecburiyetten evlendim." dedi. Allah'tan reva mı bu?

20 yaşında evlendim.2 ay sonra kocam kaza geçirip yatağa düştü. 1.5 sene boyunca her şeyi ile ben ilgilendim. Hem çalıştım hem ona baktım. Çok zorlu bir süreç atlattım. Neyseki her şey geride kaldı. İyileşti. İş buldu tam her şey yoluna girmişken dün akşam kahve içerken bana "Aslında hayalimdeki kadın sen değildin. Seninle mecburiyetten evlendim." Dedi. Dünden beri dünyam başıma yıkıldı. 💔 Çok kötüyüm. Ne yapacam nasıl bir tavir takinmam lazim bundan sonra hiç bilmiyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Tesekkur ederim Hayricim❤
Güncellemeler
+1 yıl
Hepinizin görüşlerinizi okudum. Destek ve temennileriniz için çok teşekkür ederim. Bu arada yazdiklarinizi ona gösterdim sordum ona neden böyle bir şey dedin. Şaka yaptım ya ciddiye mi aldın sen falan deyip güldü. İnsan neden böyle bir şaka yapar ki ya.
Kocam bana "Hayalimdeki kadın sen değildin. Seninle mecburiyetten evlendim." dedi. Allah'tan reva mı bu?
Cevapla