Düzgün kız olmadığı için düzgün kalmak istemiyorum. Haksız mıyım?

Kızlar bile herşeyi yaşıyor evlenmeden, ben erkek halimle daha bir şey yapmadım bu yaşıma kadar
Düzgün kız olmadığı için düzgün kalmak istemiyorum. Haksız mıyım?
Cevapla