Kadınlar Birden Çok Kez Ve Erkekler İse Sadece Bir Kez Aşık Olabiliyormuş Doğru Mu?

Benim de mesela sevgilim oldu ondan önce ama hiçbirinde onla hissettiğim gibi hissetmedim ve gerçekten aşık olduğumu hissediyorum ve bir daha olacağını cidden sanmıyorum ki zaten onla mutluyum. Neyse kadın değilim ben şahsen bunu bilemem elbette ki ama Adil Yıldırım'ın dediğine göre kadınlar yeniden bir kişiye aşık olabiliyormuş ve o kişiyi bitirince kafada tamamen bitermiş.
https://youtube.com/shorts/1N7zrKepWMU?feature=share
Kadınlar Birden Çok Kez Ve Erkekler İse Sadece Bir Kez Aşık Olabiliyormuş Doğru Mu?
Cevapla