Ben mi fazla ince düşünüyorum? Yoksa cidden bundan olmaz mı?

Konuştuğum bir erkek var ama normal konuşuyoruz birde bahsettiğim kişi çocukluk arkadaşım benden hoşlandığını söyledi ama benim öyle bir duygum olmadığını söyledim neyse geçiştirdik biraz aradan sonra tekrar yazdı konuştuk yemek fotoğrafı atsam şöyle bir sıkıntısı var bana göre değil der halbuki herkesin görünce bayıldığı bir yemek sonra işte giydiğim yeni sezon bişeyi eski moda diye dalgaya alıyor herkesin beğendiği saç rengimde kusur. Kendisi Dağ ayısı ama hala kadınların tüylerine laf eder evleneceğim kişi şöyle böyle olacak diye o attığı zaman hep güzel filan derdim kusur aramakta aklıma gelmezdi işin doğrusu. Ama son attığı yemeğe aynı onun bana dediği gibi ufak bişey söyleyince kabul etmedi böyle güzel filan dedi. Özgüvenli biri ama tırt. ilk hoşlandığını itiraf ettiğinde de benim ondan hoşlandığımı sanmış 4 yıl boyunca sadece bir kere yolda görüp geçmiştim ordan çıkarmış
Ben mi fazla ince düşünüyorum? Yoksa cidden bundan olmaz mı?
Cevapla