Kadınların tek amacının ilgi görmek olmasına ne diyorsunuz?

Yurtta kadınlarla bir arada kalınca kadınlardan soğudum gerçekten hepsi ilgi manyağı 10 erkekle konuşurlar kezban tripleri var çekici olmak için 40 takla atar ve sen hiçbir şey yapmadan daha cekiciysen seni kıskanır ilgi manyağı çünkü kendini dünya güzeli sanırlar ben bunca zaman erkekleri kötü biliyordum da kızları gördükten sonra erkeklere hak veriyorum artık en iyisi yabancı biriyle evlenmek ya da yaşamak şimdi kızları kıskanıyorsun diyenler gelir aksine basit geliyorlar gözüme
Kadınların tek amacının ilgi görmek olmasına ne diyorsunuz?
Cevapla