İnadım yokturda bazen dik başlılığım tutabiliyor benim fakat saçma sapan her şeye değilde cidden istediğim ve kafama koyduğum şeylerin peşinden deli gibi giderim. Bunların peşinden giderken de kimseyi çok duymam ben, tamamen o isteğime odaklı kalıyorum. Bir şeylerin sonucunu çok düşünmem, yaşayıp kendim görmek isterim ne olacağını. Bu yüzden insanların da çok müdahil olmasından hoşlanmıyorum, bu kim olursa olsun, ki istediğim şeyler tamamen kendimle ilgiliyse. İyi ya da kötü sonuçlansa dahi genelde sadece ben etkilenirim. İki kişinin ya da çevremde ki insanların da bir şekilde zarar göreceği şeylerden bahsetmiyorum, kendi hayatıma dair aldığım kararlardan bahsediyorum...