Arkadaşlar ben napmalıyım yanan ben oldum sefasını süren onlar oldu napmalıyım nasıl yaklaşmalıyım?

Sevgilim bu zamana kadar 3 kişi olmuştur ama hepsi ya beni aldattı ya ilgisi azaldı benden onlardan sonra herkese duvarlar ördüm. benim onlardan beklentim olmadı. şuraya gidelim lüx mekana gidelim olmadı para göz olmadım sadece sevsin ilgilensin istedim. Ama olmadı ayrıldık onlar benden sonra hayatlarına baskalarını aldılar baskalarını sevdiler. bense kimseye güvenemedim dışarı çıkmadım kimseyle buluşmadım kötü mü olmak lazım eve girmemek mi lazım ortam kızı mı olmak lazım anlamadım
Arkadaşlar ben napmalıyım yanan ben oldum sefasını süren onlar oldu napmalıyım nasıl yaklaşmalıyım?
Cevapla