
Sizi hiç yalnızca siz olduğunuz için sevip sayıp kabul eden biri oldu mu?

Benim merkezimde bir bana birde sevdiğim kadın için taht var. Bunu kabul edip oraya oturursa beraber yönetiriz ilişki krallığını. Bugün benim müziğim caldıysa, yarın onun. Bugün onun duvarını boyadıysak, yarın benim. Bu denge sağlanmadıkça biri olmaz. Soru olarak değil, cevap olarak kalmak isterim.
Oldu. Ama onun da kendince bir müdahalesi oldu. Herkes bir nebze de olsa değişmemizi ister. Bazı hal hareketlerimizi beğenmez. Muhakkak er ya da geç.
Teşekkürler💃
Olmuşta olabilir olmamışta:D bilemiyorum, passs
pass diyorsan olmuştur :D
Paslanmıştır 😅
Allah'ım tek kötü olduğum bir şey söyle demiştin ya..
esprilerin :D ama biraz daha yap soğuk soğuk iyi geliyor :D ğuahahaha
Hahahahha espirilerime ayıla bayıla güldüğünü hatırlatayım sana kahve 😃
Orası ayrı şimdi :D Ki sen seni öldürürüm oğlum diyip delirdiğinde de gülüyorum :D
🤒🤒🧐
Ama delilik bu kadar mı güzel yakışır bir kadına yahu müüüqqqq
Ki hani senin bana seninle ilgili bir şeyi hatirlatman puahahaha
😬😬 Senin hamurunu gıcıklıkla yoğurmuşlar
Pişi yap derdim de sen kendini yakarsın puahahah
Ha ha ha 😒
Hamaratim benim ya maşallah maşallah
Teşekkür ederim 🥳
2428357898743289705349078583745. eigin kutlu olsun can :D
:D hahahah deli mi ne
Kesinlikle :D Akıllı olsam biz anlaşamazdık :D
İki deli bi arayaaaa gelmemeliydiiiikk 🤒😅
Kusurlar güzelliktir delilik ise zekilik ve tamamen saçma biri olmak tamamen sıkıcı biri olmaktan daha iyidir. Marilyn Monroe
Monroe burada ne demek istemiştir 😂
Hunileri sen 30 derece sıcaklıkta kısa programda yıkarsın ben asar toplar ütülerim :D
Aaa bunu mu söylemiş 💁♀️ Gerçekten mükemmel bir söz hahaha
Cevap
5Cevap
Oldu güzel şeyler gördü belkide ama kulaklığı kulağına takma cesaretinde bulunmadı clghfgd
Olmuştu
Herkes bir kalıba oturtmaya çalıştı beni olduğum gibi kabul eden çok az insan var
Onları kaybetme ^^
Oldu öyle durumlar geçmişte
Sonra aslan kral niye yorgun :D
Evet oldu
Olabilir bilmiyorum inanki
Oldu bende hala şoktayım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?