Nişanlım 1 hafta yazmıyor her tartışma sonrasında niye sizce?

Ona soruyorum bana diyorki 1 haftada geçiyor sinirim ve o bir hafta sana yazmama sebebim seni kırmak istemediğimden sizcede bundanmı?
Nişanlım 1 hafta yazmıyor her tartışma sonrasında niye sizce?
Cevapla