Kadın olarak benim evliliğe soğuk bakmam ve sevgilimin erkek olarak beni evlilikle darlaması anormal mi?

Evlilik konusunda kadın ve erkeğin bakış açıları, istekleri vs olarak genelin tersi rollerindeyiz. Sevgilim benimle evlensin diye yırtınan bir sürü kadın varken benim evliliği pek istememem, sürekli bu mevzudan kaçmam sorun mu? Ben mi anormalim, ne yapmam lazım, yanlış mı yapıyorum?
Kadın olarak benim evliliğe soğuk bakmam ve sevgilimin erkek olarak beni evlilikle darlaması anormal mi?
Cevapla