Eşcinselim ve kapalı hemcinslerimi de çok beğeniyorum. Hiç mi şansım yok?

Yüzü çok güzel olanlar var. Basbaya hosuma gidiyorlar ama hic bir zmn sansim yok sanirim var midir. Kapali olup benim gibi olan.
Eşcinselim ve kapalı hemcinslerimi de çok beğeniyorum. Hiç mi şansım yok?
Cevapla