Benden de 1 yaş küçük. İşinden eve evinden işe bi çocuk karakteri de çok iyi ama biz daha tanışalı 20 gün oldu. Bir kez yüz yüze görüştük. Beni çok darlıyo yok 1,5 sene sonra nişan sonra da askerden gelince evlilik ben tam tersi kendisini bile daha yeni tanıyorum. Düşünceleri çok saçma değil mi? Kalbini kırmadan ondan nasıl uzaklaşabilirim
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Yahu kızları da anlamak mümkün değil bu ülkede! Evlenmek isteyen ciddi biri olunca korkarsınız, adam sizinle beraber olup evlenmek istemeyince veya lafını etmeyince de beni kullanıyor moduna girersiniz! Önce bir ne istediğinizi bilin... Zaten adam hemen evlenelim dememiş ki bir buçuk sene sonra nişan yaparız demiş en azından adamın kötü bir niyeti veya seni kullanma niyeti yok. Bence bu senin için avantaj eğer tanıştıktan sonra hoşuna gitmezse ayrılırsın diyecem ama bizim erkeklerde bazen cins oluyor ve sevgili oldukları kızların kendilerine ait olduğunu zanneden ahmaklar da çok bizim toplumda. Bence yaşınız evlilik için çok genç ama eğer ciddi bir ilişki düşünüyorsan da fırsat ayağına gelmiş! Bence adamı iyice bir analiz et eğer sana güven vermiyorsa erkenden kestirip at veya senin şimdilik evliliğe hazır olmadığını falan söyle ve vereceği tepkiye bakıp karar ver.
09 Yorumla- +1 yıl
Bende çok sevdim karakterini zaten amacı beni kullanmak değil işinden eve evden işe bi insan on numara ama daha yeni tanışmışız bunları söyleyince soğudum. Yaş farkımız var nerdeyse 2 yaş küçük her neyse olgun düşündüğü için sıkıntı yapmadım. Evlilik için en az 2 sene sevgili olmam lazım dedim dediği tek şey ben istediğim zaman alırım
- +1 yıl
Biraz baskın veya sert bir karakteri mi var? Eğer öyleseyse dikkatli ol çünkü hoşuna gitmez ve ayrılmak istersen sıkıntı olabilir, ama o lafı şakayla karışık söylemişse ciddiye alma derim. Dedeğim gibi eğer evlenme niyetin yok ise veya 26-28'den önce evlenmeyi düşünmüyorsan ayrıl gitsin en azından çocukta sende kendi yolunuza bakarsınız...
- +1 yıl
Yaa evlenmek istiyorum 2 yıl sonra falan kendisini de çok sevdim ama beni soğuttu cidden
- +1 yıl
Öyle diyince ne diyo biliyo musun 1,5 yıl sonra fikrin değişecek evlenmek isteyeceksin, ben istediğim zaman alırım sıkıntı yok vs vs
- +1 yıl
Bana tamam en fazla 3 sene dese konuşucam bırakmıyacam ama güven vermiyo soğutuyo
- +1 yıl
O zaman ayrıl sapık düşünceli olabilir, tanımadığım için böyle söylüyorum...
Eğer gerçekten seni istiyorsa bir şekilde kendisini affettirip şartlarını kabul eder, eğer hala ısrar ediyorsa hemen ayrıl. Dediğim gibi bizim toplumda da cins adamlar çok maalesef, ya kullanıp atarlar ya da kendilerini kişinin sahibi zannederler! - +1 yıl
İlk buluşmam da çok gergindim biraz zor açılan birisiyim beni ilk tanıştığımda ki halim gibi biliyo diyorum biraz sessiz kaldım aslında öyle değilim öylesin öylesin diyo benim adıma konuşuyo
- +1 yıl
Kestirip at, zaten bu adamın yanında rahat değilsin sevgili olup ne yapaksın? Ciddi biri olsa bile sana güven vermiyorsa ayrıl gitsin en azından ayağına dolanmasına izin verme... Bir defa çıktığın biride kendini senin sahibin gibi görme cesareti gösteremez, onun için yol yakınken yol ver gitsin!
En İyi Cevaplar
Zaten yarın evlenelim dememiş ki kendi çapında ileriye dönük planlar yapıyor. Evliliği ne zaman düşünürse düşünsün daha ilişkinin ilk evrelerinde bunu dile getirmek karşısındaki insanı yeterince rahatsız eder bana göre. Misal benim kendi kız arkadaşım bile bana evlilikten bahsetse henüz bu benden rahatsızlık yaratır. Bazı şeyler yavaş yavaş ilişkide oturduğu zaman kendisi zaten gelişir. Ne yani yangından mal kaçırır gibi hemen evlilik muhabbetine girmek.
01 Yorumla- +1 yıl
Hesapladım daha 15 gün olmuş mesajlaşalı ve bir kez buluştuk. Zaten ilk buluşmada gergindim çok konuşmadım. O beni tanımıyor ben onu tanımıyorum ne kadar doğru 1,5 yıl sonra nişan demek başta öylesine diyo diye Güler geçerdim ama çok sıktı beni
Bazı insanlar kendilerini kontrol edemezler. Hissettiği o ender duyguya çok fazla önem verirler. Bu kişilerin kötü bir eş olacağı anlamına gelmesede buna maruz kalan kişinin tedirgin olması gayet doğal. Bana göre siz o kişiyi karşınıza alıp sizin kafanızdaki ilişki mantığının ne şekilde yaşanması gerektiğini anlatmalısınız. Olması gerektiği gibi bir şema koyacaksınız önüne. O da bunu kabul edecek ya da etmeyecek.
00 Yorumla
u +1 yılDaha ergen sanırım arkadaş. Beni darlıyorsun olmaz bu iş de çekil kenara. Aslında 1,5 sene sonrası için plan yapmış o da. Niyeti kötü değil bence sadece biraz ergence yaşıyor aşkını :D
01 Yorumla- +1 yıl
Aynen ergence Yani 1,5 sene değil de 2,5 sene sonra olsa nolur belki bunun lafını yapmasa 1 yıl sonra nişanlanıcam😂 çok ergence benim flört zamanım 1 aydır aslında ama o hemen gevşedi aşkım falan soğuttu kendinden yoksa tipi karakteri bana uygun
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
26
Cevap
37Cevap
u +1 yılEvet saçma
00 Yorumla
+1 yılÇok çok çok erken.. Saçmalık yani düpedüz.. Evlilik için o kadar acele etmek aşırı yersiz bir tutum bence.. Yaşlar çok küçük ve birtakım heveslerin peşine takılıp gitmek yanlış.. Önce birey olarak sorumluluklarınızın bilincinde olmanız gerekiyor hayatta, sonrasında ne yapmak istiyorsanız onu yaparsınız.. Keyifli günler..
11 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle 1,5 yıl sonra nişan kesin diyince çok soğudum
Tutucu ve muhafazakar bir tipse bu gezme tozma flört işlerini fazla uzatmadan işin adını koymak istiyor olabilir. Genelde muhafazakar ailelerde fazla uzatmak bu işleri hoş karşılanmaz.
01 Yorumla- +1 yıl
Ama beni ilgilendirmiyo ben tanımak istiyorum insan tanışır 1 yıl sevgili olur ondan sonra konuşulur böyle şeyler soğuttu kendinden
+1 yılSaçma. Evlilik vaadiyle seninle her şeyi yapabilme potansiyeline sahip oluyor. En 1 yıl geçmeli ki evlilik konuşulsun. "Bu ne hız yiğidim" deseydin 😄
00 YorumlaKültür farkı var. Hem adam sen gibi değil ki 1 tane olsun, evlenip güzel bir yuva kuralım diyor. Bence olması gereken de bu.
02 Yorumla- +1 yıl
Olması gereken ama ne bileyim işte ben hazır hissetmiyorum korkuyorum kaynanadan falan 😂
Sana guven verip seninle bisi yasamak istiyor olabilir
13 Yorumla- +1 yıl
Ya yok yıllar önce de bi öylesine konuşmuştum yine aynıydı
- +1 yıl
Dedim başından söylüyorum dedim ben istediğim zaman alırım konuyu kapat diyo canım yaa
+1 yılBunda kırılacak durum yok ki, açıkça diyeceksin biz henüz tanıştık bu konuşmalar için çok erken..
01 Yorumla- +1 yıl
Söylüyorum. Kendi bildiğini yapıyo soğudum da ya ne bileyim ayrılmak istiyorum
m +1 yılŞunlar niye bana rastlamıyor ąmk ya. Cadaloz olduğumu anlamadan parmağına yüzüğü takardım kralımın 😀😉 şaka şaka çok etkilenmiştir belki
00 YorumlaUf şu darlayanlara ayar oluyorum daha çok soğutuyor kendisinden
05 Yorumla- +1 yıl
Yemin ederim bıktım ya
- +1 yıl
Dedim ben istediğim zaman alırım konuyu kapat diyo kapatamam ki ben ilişkiye başlıyorum diye kesin gözüyle bakamam daha yeni tanıyorum kim olduğunu bilmiyorum ki bir kez görüştük sadece
- +1 yıl
En sonunda o olucak
+1 yılÇok komik geldi kusura bakma ama. Yasi bence daha küçük..
00 Yorumla
+1 yılHerkes öyle evleniyor ya o yüzden siz çok iyi tanıyın ne olur ne olmaz Allah korusun
00 YorumlaBurada paylaştığını kendisiylede paylaşmanı tavsiye ederim
00 Yorumla
+1 yılSeni çok beğenmiş olmalı kaybetmemek için evlenmek istemiş olmalı seninle
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılÇocuk normal konuşuyor. Anormal olan sensin. Koca kız olmuşsun, evde kalmışsın.
010 Yorumla- +1 yıl
Ne alaka ya 15 günde tanıdığına böyle mi diyosun
- +1 yıl
@BabyDoII ahh 😂😂 evde kalmışım haberim yok
Cevap sahibi+1 yıl@BabyDoII Senin kafana yazık, saman doldurmuşsun kafana.
Cevap sahibi+1 yıl@BabyDoII Terbiyesizsin.
Cevap sahibi+1 yılBen senin dayın, amcan değilim, terbiyesiz insan
artık görüşmek istemediğini söyle çok darlıyorsa bir an evvel kurtul
00 Yorumla
+1 yılyapamayacağını söylemelisin..
ister de kırılsın..00 YorumlaKullan at aklı basına gelsin 😂 birdaha kimseye evlenme teklifi etmesin şaka bir yana uzaklaş ciddi insanla olmuyor
06 Yorumla- +1 yıl
Cidden olmuyo çünkü sen tanıma aşamasındasın o ise ciddi
- +1 yıl
Terazi
- +1 yıl
Tüm yorumları okudum ve teraziyi görünce diyebileceğim tek şey Allah yardımcın olsun. Seni ikna eder ve gerçekten 1,5 sene sonra nişanlanmış bulursun kendini dediğini bir şekilde yaptırır ister seve seve ister sevmeye sevmeye 🤣 ama en büyük sıkıntı bu değil senden sıkılacak ve bir başkasını sevecek çünkü teraziler böyle
- +1 yıl
Ben teraziyim 🤣
Böyle şeylerin aceleye gelmeyeceğini şu an evlilik düşünmüyorum gibi mesaj atabilirsin sadece bir görüşme var diyorsun banada çok saçma geldi
02 Yorumla- +1 yıl
Söyledim. Peşimi de bırakmıyo
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvlenmek mi insan 20 günde tanıdığına 20 TL borç vermiyor. Evlilik nerden çıktı 😂
00 Yorumla
+1 yılBunlar taktik yemezsin diye düşünüyorum ama ne evliliği. O kandırma derdinde.
00 Yorumla
+1 yılAdam seviyor olabilir. Ciddi bi şekilde birbirinizi tanıyın
00 Yorumla
+1 yılBence değil akışın bırak olmz falan diyip kendinden uzaklaştrma
00 YorumlaAşırı saçma bir durum
02 Yorumla- +1 yıl
Yaa aslında hemen evlenelim demiyorum 1,5 yıl sonra kesin nişan var diye sürekli söyleyince bi soğudum çünkü daha tanışmadayız ya
+1 yılAşırı hızlı olmuş
01 Yorumla- +1 yıl
Yani çocuğu üzüyo muyum diye düşünüyorum ama bu sefer kendime yazık ediyorum kafam karışıyo çünkü
Lan bebe misiniz. a q
02 Yorumla- +1 yıl
Bana mesaj atsana bi bi şey anlatıcam
+1 yılKalbini kırmadan uzaklaşamazsın
010 Yorumla- +1 yıl
Özünde çok iyi ama saçma sapan evlilik konusunda böyle bi dur tanı ya
- +1 yıl
Takmışsa kafaya susmaz o senden olumlu yanıt alana kadar. Olumlu yanıt alırsa da bu sefer daha ileriye gider tanışma vs düşüncesi bile beni bunalttı Allah yardımcın olsun
- +1 yıl
Olumsuz olduğumu söyledim. Dediği cevap ileride böyle demezsin diyo nerden biliyosun belki ben kararımda sabitim bırakmıyo da peşimi konuyu kapat diyo en sonunda sinirlenecem kalbini kırıcam haberi yok
- +1 yıl
Ooo bebeye yeni bir talip mi yoksa neticede evlilik adamı djshshhshs ay çok heyecanlı
- +1 yıl
@tugmmm yaa çok iyi bi insan kırmak istemezsin ya öyle evinden işe işten eve çocuk öyle kız muhabbeti de yok bana 20 günde bağlandı. Bana mesaj atar çıkar internetten öyle yani. Ben de karakter olarak sevdim konuşkan falan ama dediğim gibi onların ailesi erken yaşta evleniyomuş ama beni ilgilendirmiyo daha teni tanıştığın bi çocuk sana gelip 1,5 yıl sonra nişan dese naparsın?
- +1 yıl
evet karşındaki kişi çok iyi biri olunca kırmak istemiyorsun ben olsam ben de senin gibi olurdum kesin.. öyle böyle diyorum ama sırf o üzülmesin diye kırılmasın diye sen darlanıyorsun önce kendini düşün konuşmak muhatap olmak zorunda değilsin benim bi arkadaşım vardı (benden hoşlandığını düşünüyordum) çok darlıyordu en son patladım yanlış anlama ama çok darlıyorsun dedim karşındaki kişi yok hayır derse demek ki istemiyor demiştim
- +1 yıl
@tugmmm söyledim canım onların hepsini söyledim ama bi sabit Yani kendi bildiğinden gidiyo bende iş iyice ciddiye gitmesin diye bitirmek istiyorum çünkü bağlanıyo bana
Bence bu abazanin kalbini kir
10 YorumlaHerkes aynı süreye ihtiyaç duymuyor
00 Yorumla
+1 yılBoşversene ne kalp kırmaması. Koşarak kaç
06 Yorumla- +1 yıl
Neden 😂
- +1 yıl
Evlendikten 2 sene snra sen instagramda ülke ülke gecen insanların fotolarına bakarken bıcakla elma dilimi uzatırsınız birbirinize. Ben evlenmeye 4. Sene biterken karar verdim be 🤣
- +1 yıl
Aynen insanlar konuşuyo bi uzun süre 4 yıl olmasına da gerek yok hadi ama bu niye böyle yapıyo anlamadım
- +1 yıl
Sosyallik vs sıfır demekki
- +1 yıl
Aslında çok girişken konuşkan 14 yaşında okulu bırakmış babasının yanında çalışıyo ondan mı çok istiyo evlenmeyi bilmiyorum
- +1 yıl
Mantıklı bir sebep. Eğlence ve arkadaş ortamı yok demekki.
kaccc ondan kaccc love bombing uyguluyorrr
00 Yorumla
+1 yıldaha flörtken böyleyse ilerisini sen tahmin et:D
00 Yorumla
+1 yılİlk aylarda çok yükseliyolar
00 Yorumlakckfkfkf başına vurmuş
00 Yorumlaondan zaman iste, sonra da malum açıklama
00 Yorumla
+1 yılAşırı saçma, dolandıracak belli.
00 Yorumla
+1 yılNe güzel işte evlen sende
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılTamam de geç öylesine söyluyor zaten.
01 Yorumla- +1 yıl
Öylesine değil sürekli
Gizli Üye(25-29)+1 yılçok ciddi bir soru soracağım onun adı mahmut mu
00 Yorumla
+1 yılNe acelesi var ki?
06 Yorumla- +1 yıl
Bilmiyorum ya bunalttı beni
- +1 yıl
Kaç yaşındaki sevgilin?
- +1 yıl
O daha 18 19 yaşına girecek girdikten 3 ay sonrada ben 21 yaşıma giriyorum😂
- +1 yıl
Aa senden küçükmüş te
- +1 yıl
Yaa aslında çok olgun 14 yaşında işe başlamış. Olgun olmasaydı konuşmazdım zaten
- +1 yıl
Kız erkekler geç olgunlaşır
Abdjsnfmmdmw çocuğa güldüm yanlış anlama
01 Yorumla- +1 yıl
Niye?😂
+1 yılnerden tanışma oldu
02 Yorumla- +1 yıl
İnstagram
- +1 yıl
haaa we ciddi mi bakıyon
Saçma
00 YorumlaHızı 150 yavaş de 😂😂
00 Yorumla
+1 yılAsirii sacma
00 YorumlaEvet saçma hadsiz ya
00 Yorumla
+1 yıluzaklaş kaç
00 YorumlaNiyetini belli etmiş
00 Yorumlasaçma
00 Yorumlaseni elde etmek istiyor inanma canım
00 Yorumla
+1 yılCok saçma
00 Yorumla
+1 yılGerekiyorsa kır
00 YorumlaOda ciddi değil
00 YorumlaCüssss deseydin
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBurcu ne
05 Yorumla- +1 yıl
Terazi
Cevap sahibi+1 yılOğlak sandım
- +1 yıl
Oğlak ben 😂
Cevap sahibi+1 yılO zaman tam tersi olmalıydı oğlak gelenekçi ve garanticii
- +1 yıl
Oğlak gelenekçi değil boğa gelenekçidir
+1 yılKomik
01 Yorumla- +1 yıl
Nasıl benim düşüncem mi
Gizli Üye(25-29)+1 yılNafaka ile korkut
01 Yorumla
+1 yılSaçmalık.
00 Yorumla
+1 yılGörüşmeyi kes :D
00 Yorumla
+1 yılYaşı kaç ki
00 Yorumlaayrıl yazık çocuğa
00 Yorumla- Devamını Gör (3)
Devamını Gör(48)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Flörtümle tanışalı 20 gün oldu ama evlenmek istiyor, saçma değil mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer