Bonsoir!
Karşılıksız sevgi yaşadınız mı veya yaşıyor musunuz?
- :(
Karşılıksız sevgi yaşadınız mı veya yaşıyor musunuz?
- :(


ben sevdiğim zaman karşılıksız seviyorum zaten karşılıksız derken menfaat gütmeden yani, seviyorum işte öylee
ama karşılıksız sevildim mi? “i don't know”
Cevap
1Cevap
Karşılıksız sevgi yok
Yaşamadım bir şey hissetmediğini ya da hissettiğimde hemen söylüyorum
Bilmem yaşadım herhalde
Arada aklıma geliyor sayılır mı?
Bu beni üzer.
Yaşadım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?