Şimdi bir gün geç gelmişti denemeye girdi hocada ders işledi bana dedi notları verirsin dedi bende mesaj atmıştım ona o da Teravihteydim ondan görmedim mesajını diye yazdı. Sonra soru sorduğumda yine açıklama yapıyor dersteydim ondan görmedim mesajını diye yine diyor ki mobil internetim bittiği için buradan mesaj yazdım diyor normalden yani neyse sonra da şey diyor çünkü iki haftadır fizik çalışmıyorum yani niye bana hep açıklama gereği duyuyor anlamış değilim.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelll
Arkadaşlar sizce bu çocuk neden açıklama gereği duyuyor bana?
@Geography03 ne alaka bak bu 6. hesap oldu yetti artık. Ben sana girişken ol ki kızlar senden hoşlansın dedim. Bunun it kopukla alakası yok. Ben sana öneri verdim ister uy ister uyma. sen elin kızına bakıyormuşsun ben senle onun yüzünden arkadaş olmak istemedim. Benle muhatap olma.
@aylası20 iyi günler ayla, ben berkay. Bak cidden okullar kapanmadan senle arkadaş olmak istiyorum. En azından instanı ver ordan konuşalım yüzümü tipimi görürsün. 1 şansı hakediyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Boş ver kız düşürmeye çalışıyor işte
Hajaha öyle biri değil ya
Tekrar oku öyle yorum yap
Her erkek aynıdır, zamanla görürsün neyse sen bilirsin tabi hahsjsk
Okudum zaten.
Bunun gibileri çok gördüm senin gibileri de normal yani
Ya tamam banane he efendi çocuk sjsjsjs
Yaaa bence hoşlanıyor vallaha da billaha da
Kanka bak vallaha dedin hoşlanmıyorsa ayvayı yedin 😂😂😂
Evet kanka hoşlanmıyorsa ayvayı yerim sjsjjs
Iyi niyetli birisi olabilir
İyi niyetli ama onu neden diyor iştr
Merak etme diyedir
Yanı neden geç yazdığını falan
İyide tek o değil ki mesala dedim ya geç kalacağını söylüyor normalden mesaj atıyor diyor ki internetim bittiği için buradan yazıyorum diyor
Seviyor seni galiba
Detaylı anlatsam yorum yapabilir misin peki
Umarım öyledir
Anlat
Neden öyledir ki?😅😅
Burada mı jajaj
Yani anlatacağımda uzun ya biraz
Dmden de olur sjskvjg
Peki
Bos ver tazla anlamaya calisma
Hep boş ver diyorsunuz
Cunku senin icin doluya verirsen üzülürsün... uzulmediye
Üzülmüyorum
O zaman mutlu oldugun seyi yapmaya devam et:)
Spor yapmayida unutma
Spor yapacağım yüzmeye basketbola başlıyorum ipte atlayacağım hepsini yapmak istiyorum ama hepsini yapamıyorum
:) sakin ol bunlari bir gunde yapamazsin
Onemli olan surekli olmasi
Bi günde saydıklarımı yapacağım bir de fil çalışacağım bir de avmde işe girip part time çalışacağım
Boy kac kilo kac
Spor aşığıyım ama işte geçti voleybolcu falan olmak isterdim
164 43
Fena degilsin spora basla ve devam et
Ben 190 78
Hic bisey için hec kalinmis degildir hayallerinin pesinden git
Aslında hayalim mimar olmak ama spor mesleğim de olsun isterdim
Yok zaten uzama şansım var ki ona göre kiloda alırım
Evde spor icin tavsiye verebilirim mesela barfix demiri al. baslangic icin
Aynen hem uzarsin hemde belini inceltirsin hemde fit kalirsin
Belim zaten ince
Ben ergenlikte uzayamadım hiç belimde sıkıntı var çünkü o zamandan beri skolyoz ve kifoz var
Şimdi uzayabilirim
Onu da yap dedi zaten doktor alacağım onu
Onlar ne bilmiyorum ama Şu an engel degilse
Baslayabilirsin
Yok engel değil
İşte boyum uzayınca kilom da sıkıntı olur mu 43 şu an kilom ama orada zaten ücretsiz diyetisyen hizmeti var konuşurum orada
Bacaklarin için squat yyap
O başka bir şey için ya
Bacağım uzar az bile de belim tam düz olsa
Protein almalisin dengeli beslenirsen sorun olmaz
Elimden geldiği kadar yiyorum işte
Soyle düşün ne kadar harcadiysan o kadar koyman lazim bacaklarin ince mi
İnce evet
Ozelden yazarmisin ben mesaj atamiyorum
Spordan beklentin seksii bir vucut muuu
Hayır vücudum iyi zaten
Sporu seviyorum
özgüven problemi vardır.
Yani bilemedim ama bana niye açıklama gereği duyuyor ki sevgilisi değilim ya da ne bileyim
Özgüven sıkıntısı olan kişiler. Herkese karşı açıklama gereği hissederler.
İşte herkese açıklama yapmıyor ki bana yapıyor tek
Grupta konuşurkende benim söylediklerime yapıyor
o zaman aşık sana başka açıklaması olamaz.
Bakalım yarın çıkışta beraber gidelim diyeceğim konuşuruz falan konu oraya gelirse anlarım
Sen çok mu özgüvenli olduğun için misandristsin?
Misandrist ne demek bir de bana mı diyorsun
Aylaya dedim
Anladım
Peki sende yorum yapar mısın soruma
Sırf misandrist olduğu için benim gibi hem içi iyi hem de dışı iyi birini kaçırdı işte. Arkadaş olmak istemiyor benle aynı okulda okuduğumuz halde
O kelime ne anlama geliyor ki
Ya hadi sen yorum yap
Erkek düşmanlığı anlamına geliyor. Yaptım yorum
Yorum yok muu
Yorum yaptım sen birde bu kıza der misin neden iyi niyetli efendi erkeklere ozguvensiz diyor? It kopuk erkekler özgüvenli girişken olur
@Geography03 ne alaka bak bu 6. hesap oldu yetti artık. Ben sana girişken ol ki kızlar senden hoşlansın dedim. Bunun it kopukla alakası yok. Ben sana öneri verdim ister uy ister uyma. sen elin kızına bakıyormuşsun ben senle onun yüzünden arkadaş olmak istemedim. Benle muhatap olma.
Nefsime irademe hakimim ben
Peki her girişken olan erkek efendi iyi adam mı? Çoğusu it kopuk benim gorduklerimin
Arkadaş oldukların bakıyor diye beni de aynı sandın dimi?
@aylası20 iyi günler ayla, ben berkay. Bak cidden okullar kapanmadan senle arkadaş olmak istiyorum. En azından instanı ver ordan konuşalım yüzümü tipimi görürsün. 1 şansı hakediyorum
Neredeyse 1 aydır uğraştım bak kaç kere yazdım yeni hesaplar açıp.
Önyargıni kir bana karşı
🤗😊🌹 lütfen?
@coğrafyasever sana anlatamaadım sanırım benim kafamla uyuşmadın o kadar sohbet ettik taktın ama
tamam zaten uzun süre sohbet oldu o yüzden bende arkadaş olmak istedim
Duyabilir
Niye ki
Sana değer veriyor dur
Hımm
Sence nedendir pekimmki
Bilmem
Ben anlamadığım için buraya soruyorum