Arkadaşlar sizce bu çocuk neden açıklama gereği duyuyor bana?

Şimdi bir gün geç gelmişti denemeye girdi hocada ders işledi bana dedi notları verirsin dedi bende mesaj atmıştım ona o da Teravihteydim ondan görmedim mesajını diye yazdı. Sonra soru sorduğumda yine açıklama yapıyor dersteydim ondan görmedim mesajını diye yine diyor ki mobil internetim bittiği için buradan mesaj yazdım diyor normalden yani neyse sonra da şey diyor çünkü iki haftadır fizik çalışmıyorum yani niye bana hep açıklama gereği duyuyor anlamış değilim.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelll
Arkadaşlar sizce bu çocuk neden açıklama gereği duyuyor bana?
Cevapla