Bir kız tanımadığı erkeğe neden adını söyler? siz olsanız yapar mıydınız?

Bazı kızlar tanımadığı erkeğe neden adını söyler ama okuldan biri o erkek ikiside farklı sınıftalar ve o kız o cocuğun sorusunu cevaplayıp adını söylüyor siz olsanız yapar mıydınız? Sizin okulunuzda bir erkek var ve tanımıyorsunuz hiç bir bağlantınız yok ve o cocuk adınızı size soruyor ne dersiniz
Bir kız tanımadığı erkeğe neden adını söyler? siz olsanız yapar mıydınız?
Cevapla