Sevgiliniz var mı? Yoksa yalnız mısınız? Ya da sadece flörtünüz mü var?

Birden fazla sevgilisi, flörtü olanların olduğunu da düşünüyorum burada. İnşallah o kadar karaktersizlere denk gelmem burada.
Şahsım adına ben, yalnızlığı şu ara tercih ediyorum deyip, yıllardır yalnız olan biriyim. Bu saatten sonra da öyle alelade biriyle bozmak zor gibi geliyor.
Sevgilim var
Yalnızlık ömür boyu...
Sadece Flört...
Hem flört hem de sevgili yapacak kadar karaktersizim...
Yalnızlık ömür boyu gibi değil de şu ara tercih ediyorum diyelim :D
Yıllardır yalnızım, bunu bozmaya değer birini bulamıyorum.
Ne gerek var?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
@alfia sende ne var ne yok?
Sevgiliniz var mı? Yoksa yalnız mısınız? Ya da sadece flörtünüz mü var?
Cevapla