Hayatim elimden gidiyo arkadaslar en guzel yillarim gidiyo ve ben sadecebakiyorim ve bunu kendime ben yapiyorum siz ne dusunuyosuz?

Arkadaşlar çok beterim ya asla mutlu olamicam galiba çok basit bi insanim yani her seye tav olup herkese evet diyebiliyorum iyi niyetimden dolaui bu yuzden insanlara gore safim belkide gercekten oyleyim cevreme bakiyorum da insanlar biribini aldatiyo benim 3 4 yildir iliskim yok tip acisindan etrafimdkailere bin basabilirim ama her sey tip degil sonucta agzimiz laf yapmiyo ya insan aldatilmayi ister mi ya daha gencecik yasimda bi yasamaiyorum hic bi kotu ya da iyi anim olmicak arkama baktigimda yazik bana
Hayatim elimden gidiyo arkadaslar en guzel yillarim gidiyo ve ben sadecebakiyorim ve bunu kendime ben yapiyorum siz ne dusunuyosuz?
Cevapla