Ben Güvenirsen veririm zaten burada bile üç kişiye numaramı vermiştim gerçekten güvenmem gerekli gerçekten güvenimi kazanırsa zaten ben karşı taraf istemeden veriyorum ama dediğin gibi cidden güvenmem lazım
yeni tanıştığın bir insana ne kadar güvenebilirsin? ya sapıksa, veya psikopat, dolandırıcı bilemeyiz ki ben şahsen istediğimde ortadan kaybolmak için numara vermeme taraftarıyım😃