Biz birlikteyken yani sevgili olduktan sonra yaşıyorsa bu durumu bırakacak değiliz tuttuğumuz eli, onun dışında aşırı psikolojik sorunları olan biriyle sevgili olmam
Yani bunun için önemli olan öncesi ve de sonrası. Eğer daha sonra oluşan bir psikolojik rahatsızlığı varsa tabii ki her zaman yanında olur ve desteklerim elimden geldiği kadar. Fakat hali hazırda zaten sorunları olan ve bunu bir türlü aşamayan bir insansa elimden gelen bir şey yoktur maalesef.
Bir kere böyle bir ilişkim olmuştu. Gerçek manada hem çok yorucu hem de vakit kaybı diye düşündüğüm bir dönemdi benim için. Çünkü karşındaki insana ne kadar yardımcı olmaya çalışırsan çalış bir türlü karşılık alamıyorsun ve aşırı derecede yoruluyorsun.
2
10 Yorumla
Soran
+1 yıl
Kader arkadaşımsın valla. Aynı durumu son 5 yılda ben de yaşamıştım