Whatsappta gece geç saatlere kadar çevrimiçi olan kişi kızla mı konuşuyordur?

Erkekle konuşuyorum diyor ama ne bileyim pek mantıklı değil. Erkekle ne konuşulur o saatlere kadar ailesi uzakta ama ailesiyle de sesli konuşur insan ya mesajlaşmak saçma. Bide sabah giriyor her gün gece de aynı gün içinde giriyor düzenli bir şekilde. Erkekler kimle konuşuyorsunuz o kadar
Whatsappta gece geç saatlere kadar çevrimiçi olan kişi kızla mı konuşuyordur?
Cevapla