3.5 ya da daha fazla kızla aynı andakonuşsam dogru olur mu?

Kendime uygun kız bulabilmek için 1 den fazla kızla konuşsam dogru olur mu?
Çünkü tek tek zaman kaybı olabilir bence. Düşünsenize 1 kızla konuşuyorsun. Uyhun olmadığını öğrenip ayrılıyorsun. Sonra takrar başkasıyla tanış zaman geçir vs çok zaman kaybı gibi.
Tabii 1 dwn fazla kızla konuşup aralarından 1 ini seçince bu sefer diğerleriyle ayrılmak zor olacak. çünkü diğer kızlar bırakmayabilir:)

Çok saçma düşünüyorum😂 gibi sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Hayır ben reel için söyledim. Mesela magazaya müşteri olarak gidiyorsun bir kızdan hoşlanıyorsun ama başka bir kızlada başka yerde görüyorsun. Ama ikisinide iyi tanımyorsun vve ikisi arasında seçim yapmak için ikisiyle bkonuşulabilir mi?
3.5 ya da daha fazla kızla aynı andakonuşsam dogru olur mu?
Cevapla