Bu tarz bir durumda erkek arkadaşımın tutum ve davranışları benim için kilit noktadır. Gerekeni yapabilecek netlik, olgunluk ve ağırlığı gösterdiyse zaten korkmamı gerektirecek bir şey söz konusu bile olamaz. Tam tersi olan hareketler görür ve hissedersem de başta kendimi dahil onu ve ilişkimizi direkt sorgulamaya başlarım.
Engelleyemediğiniz durumlar oluyor teknik açıdan değil de üzerine sıçratmamak için nötr kalmak zorunda kalıyorum herif i nihayet sisteme şikayet edeceğim 🙄🙄