Sevgilim değil kendisi ama kendisi sevgilim olduğunu sanıyor ara sıra kafasına bir görüntü atıyorum ama farkın da değil geliyor birilerinin yanın da şekil yapıyor üç kişinin yaşayacağı tripleri tek başına yaşıyor kimseye bir şey söylemiyor beni görünce de delirmekten çok öteye gidiyor kalbi yanmış bir kere yandıkça ateşi aşağı kaçıyor illa sen geleceksin yoksa kendi başımayım diyor 5alak işte bir türlü dile getiremiyor sonra ben engellettiği kadının kafasını da feci şekil de kurcalıyorum bu kadın da venüsten biri istese de yine tepki veremiyor şimdi yeni bir aşk oluşturuyoruz bura da herşeyi yazıp her türlü imaj yaratabilir iki kelime ile ama asla üstüme çıkamaz çünkü yine ben üstündeyim iyi bak :))))
Kısıtlanmak. Ben çok özgürlük düşkünü biriyim ilişkimde. Sevdiğim insanın da özgürce yaşamasanı isterim ilişkiyi. Aksi takdirde ben o ilişki içinde duramam