Hastalanmışsın ve sevgilin senin için elleriyle bir çorba hazırlamış. Bir kaşık alıyorsun ama tadı felaket... İçilecek gibi değil. Zehir desen yeridir.🥵
Gözlerinin içine bakarak senden bir yanıt bekleyen sevgiline karşı nasıl davranırdın? 🤔
Çorbayı sonuna kadar içer miydin? Yoksa gönlünü kırmamak adına bir bahane mi bulmaya çalışırdın? 💘
Sevgilinin yapmış olduğu çorbayı zehir tadında bile olsa içer miydin yoksa bir bahane mi bulmaya çalışırdın?
Ben öyle nazik biri değilim ya. Aşırı gerçekçiyim. Gerçeklerle barışık olmayan insanla sevgili olamam. Seviyorum diye yalan söyleyemem. Gerçekleri söylerdim. Bir daha denemesini tavsiye ederdim. Herkes öğrenene kadar felaket sonuçları olan denemeler yapar.
Benim için bir şeyler yaptığın görünce gözlerim bile yaşarıyor. Çorba acılar içinde olsa bile yine içerim. Ben her gün yemek yapıyorum. Bir günde eşim yapsın onun elinden bir şeyler yiyeyim hiç reddetmem. :)
İçerim. O kadar heves ile hazırlamış niye hevesini kırayım canım değil mi? Ama bir iki kaşıktan sonra bırakırım içmeyi. Sonuçta ölmek için çok gencim. Aşk uğruna güme gitmeyeyim sonra
Aşkım valla çok tokum eline sağlık" çok kötü olursa böyle derim Ama içilebilecek kıvamda tadında tuzunda ufak eksiklikler fazlalıklar varsa yine teşekkürümü eder yanlış yaptığı yerleri anlatırdım bu devirde sevgilisine yemek yapan erkek mi kalmış kaçırmam çocuuu😂
Bana getirmeden önce kendisinin yaptığı çorbanın tadına bakmayacak kadar acemi sevgilim olmazdı. Aksi halde ya işkence etmek istiyorum ya da canıma kasti var demektir. Ama mesela yenilmeyecek kıvamda değil de torulu olmuştur tutmamisgir sulu olmuştur vs o nedenlerden dolayı sesimi çıkartmam gönlü kırılmasın diye olay budur.
Ben birisini kolay kolay hayatıma almam. Hayatıma bir kişi girsin ve sonsuza kadar hayatımda o olsun istiyorum. Bu yüzden birisi benim sevgilim olabilmişse onu gerçekten sevmişimdir, bana çok güven vermiştir ve çok karakterli bir insandır. Ben öyle birisi için ölümü bile göze alabilirim. Yani bırak zehir tadında olmasını, direk zehirin kendisi olsa bile yine içerim.
kesinlikle asıl o kişi beni sevmiyordur , çünkü ben çorba sevmem ve hiç içmem sevmediğimi bile bile çorba yapması? ama başka bişey yaparsa kötü olsa da yerim üzerine bir de överim
Hım aşk hakkında soru sordun mu bilmiyorum ama Şu aşağıdakiler işte kızlara istediklerini söyleyip kullanıp atanlar Artık hangi erkeklerden kaçacağını biliyorsun Bir erkeği tanımak bu kadar basit aslında
Ask kategorisinde pek soru sormadım desem yeridir bu ikinci soru bile olabilir yanlış hatırlamıyorsam. Diğer taraftan bilemiyorum kimseye önyargi ile yaklaşmak istemiyorum. 🤷♀️