Sevgilinin yapmış olduğu çorbayı zehir tadında bile olsa içer miydin yoksa bir bahane mi bulmaya çalışırdın?

Hastalanmışsın ve sevgilin senin için elleriyle bir çorba hazırlamış. Bir kaşık alıyorsun ama tadı felaket... İçilecek gibi değil. Zehir desen yeridir.🥵

Gözlerinin içine bakarak senden bir yanıt bekleyen sevgiline karşı nasıl davranırdın? 🤔

Çorbayı sonuna kadar içer miydin? Yoksa gönlünü kırmamak adına bir bahane mi bulmaya çalışırdın? 💘
Sevgilinin yapmış olduğu çorbayı zehir tadında bile olsa içer miydin yoksa bir bahane mi bulmaya çalışırdın?
Sevgilinin yapmış olduğu çorbayı zehir tadında bile olsa içer miydin yoksa bir bahane mi bulmaya çalışırdın?
Cevapla