Siz böyle bir evliliğin ya da ilişkinin içerisinde olsanız ne yapardınız?


Hayır ben sorun etmem yani seviyorsam yine sevmeye devam ederim benim için bir problem değil ama kendisi için yapsın bu benim için yapmıyor kendi sağlığı için temiz kokuması için ne bilim hastalıklı filan olmaması için yapması lazım bunları
Cevap
4Cevap
Temizliğe zaruri teşvik ederdim yapmıyorsa da uzak dururum mümkün mertebe
Sevdiğim için devam ederdim
ona güzellikle yaklaşıp birlikte duşa girmeyi teklif ederdim eminim ki kabul ederdi :) tırnak kesmeyi de yine iki cilveye bakar😂 kasmaya gerek yok
Vayyy vayyy vayyy😂😂😂
Çok facia şeyler olurdu ben dayanamam çok titiz bir insanım
Duş işi kolay 😂 peşimden gel derdim sonra beraber duşa girerdik…, tırnak işi ise çok zor olmamalı duşta bile hal edilir 😂✌🏼
Pasta cilaya gönderirim. Belki kendine zor geliyor bunları yapmak. Şimdi kalkıp direkt yargılamamak lazım. 😃
Öyle biriyle işim olmayacağından benim için cevabı olmayan sorudur.
Temizliğe önem veren biriyim öyle biriyle yapamam heralde
Suya kendim sokardım, babası annesi bebeğini yıkar gibi yıkardım. 😏😏😏
Ayrılırım. Öz bakım benim için önemli.
Şiddetli kavga sonucu boşanma😃
Ben keserim. Ben duş aldırırım
direkt adliyeden randevu alırdım.
Boşarım ben pis bir erkekle isim olmaz
İğrenç ya duş almayan ne 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?