Hayır anlamıyorum her ortamda güzel kızlara yürüyor istese birini sevgilisi yapabilir yakışıklı da çocuk ama sadece herkese yürüyor kimseyle sevgili olmuyor neden
Güncellemeler
+1 yıl
Bu soruyu beğenmiş bildirim geldi ama soruyu kimin için sormuşum çoktan unuttum 😂
yanlıs anlama benı lutfen sadece soru olarak soruyorum ama gecelerı beraber mı kalıyorsun da bu akdar emın olabılıyorsun cunku benım lısede asık oldugum kızda oyle bırı deıldı ama bı ogrendım kı okulda yatmadıgı erkek kalmamıs ve ben o kız ıcın cok ugrasmıstım yanı yıne yanlıs anlama ama senınde bu duruma dusmenı ıstemem kımsenın bu duruma dusmesını ıstemem yıne sen bılırsın ama yol yakınken vaz gec derım yoks acı bı sekılde tecrube etmek zorunda kalablırsın
Yok ben zaten hoşlandım ama böyle biriyle o teklif etse bile düşünürüm beni geç ben onun ne yapamaya çalıştığını anlayamadım onu sormak istedim. Gece beraber kalmıyoruz ama sevgilisi yok yani her gün biriyle yatıp ertesi gün kopartmamak ki hayatından görsem biriyle el ele tamam diycem niyeti o ama sadece tüm kxılarla tanışıyor gibi el ele tutuşma yok, sarılma yok
bak acıkca anlatan bırı cıkmıs oyle bırı deıl demeyı bırakırsanız cok guzel olur bu dusuncelerınız yuzunden basınıza turlu turlu olaylar gelıyor sonra ERKEKLER NEDEN BOYLE soruları ya da HEPINIZ AYNISINIZ
Görünüş aldatıcı olabiliyor. Mesela beni tanımayan insanlar, beni gördüklerinde benim kendini beğenen, egolu, duygusuz ve soğukkanlı biri oldugumu düşünürler. Ama karşımdaki insanın iyi ve dürüst bir insan olduğuna inanıyorsam o insana karşı ayrıcalıklı ve. guler yüzlü davrana biliyorum.
Aşık olduğun erkeğe gelince davranışları pek güven vermedi. Lakin bu senin hayatın senin tercihlerin hepimiz tercihlerimizin sonucuna katlanıyoruz.
bak asık olmus olabılırsın ask ıyıdır herkesın basına gelır ama kendı yorumumda da yazdıgım gıbı helekı asık olan bı ınsan gozu kordur zaten hataları goremez bırılerının ona bu hataları gostermesı gerekır malesefkı bu boyle reısın soyledıgı gıbı senın tercıhın ama uzulmenı gercekden ıstemem evet tanımıyorum bıle senı banane ama sende ınsansın bende ınsanım olması gereken bu
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
muhtemelen sevgılısı yokdur sansıma hangısı bakarsa mantıgı olabılır
Hepsi bakıyor zaten istediğini ayarlar kendine
buradakı bakmak bıraz farklı o tarz konuları pek sevmedıgım ıcın acık konusmak ıstemedım umarım sen anlamıssın dır
He evet anlarım da onları yapan biri değil
yanlıs anlama benı lutfen sadece soru olarak soruyorum ama gecelerı beraber mı kalıyorsun da bu akdar emın olabılıyorsun cunku benım lısede asık oldugum kızda oyle bırı deıldı ama bı ogrendım kı okulda yatmadıgı erkek kalmamıs ve ben o kız ıcın cok ugrasmıstım yanı yıne yanlıs anlama ama senınde bu duruma dusmenı ıstemem kımsenın bu duruma dusmesını ıstemem yıne sen bılırsın ama yol yakınken vaz gec derım yoks acı bı sekılde tecrube etmek zorunda kalablırsın
Yok ben zaten hoşlandım ama böyle biriyle o teklif etse bile düşünürüm beni geç ben onun ne yapamaya çalıştığını anlayamadım onu sormak istedim. Gece beraber kalmıyoruz ama sevgilisi yok yani her gün biriyle yatıp ertesi gün kopartmamak ki hayatından görsem biriyle el ele tamam diycem niyeti o ama sadece tüm kxılarla tanışıyor gibi el ele tutuşma yok, sarılma yok
bılemedım yanı cocugu kendım gormedıgım ıcın kesın bısı dıyemem tabıkı ama dıkkatlı ol yeter
Saol bana yürümüyor zaten elde edince hemen başka birine aşık edip kayboluyor
Reddediliyor demek ki herkese yürüyerek zaten amacı sevgili yapmakdır
Nerden çıktı önüne bu soru
Çıktı işte kim bu çocuk bu arada acaba
Unuttum
Nasıl unuttun
Unuttum iitw
Sayı peşinde koşan erkek.
Ne sayısı
Tek gecelik ilişki için yatağa atacağı kadın sayısı.
Hayır öyle biri de değil
Tabi canım. Öyle biri olmadığı için her daldan çiçek topluyor. Yani çok masum bir arkadaş bu. Muhtemelen yeni insanlar tanımak istemiştir.
Ama gerçekten öyle birine bezemiyor
bak acıkca anlatan bırı cıkmıs oyle bırı deıl demeyı bırakırsanız cok guzel olur bu dusuncelerınız yuzunden basınıza turlu turlu olaylar gelıyor sonra ERKEKLER NEDEN BOYLE soruları ya da HEPINIZ AYNISINIZ
@RanqFosteR ben aşık oldum ama asla söylemem zaten böyle birine
Görünüş aldatıcı olabiliyor. Mesela beni tanımayan insanlar, beni gördüklerinde benim kendini beğenen, egolu, duygusuz ve soğukkanlı biri oldugumu düşünürler. Ama karşımdaki insanın iyi ve dürüst bir insan olduğuna inanıyorsam o insana karşı ayrıcalıklı ve. guler yüzlü davrana biliyorum.
Aşık olduğun erkeğe gelince davranışları pek güven vermedi. Lakin bu senin hayatın senin tercihlerin hepimiz tercihlerimizin sonucuna katlanıyoruz.
Benim tercihim yok o beni sevmiyor zaten ben de söylemem aöa neden böyle yapıyor onu merak ettim
bak asık olmus olabılırsın ask ıyıdır herkesın basına gelır ama kendı yorumumda da yazdıgım gıbı helekı asık olan bı ınsan gozu kordur zaten hataları goremez bırılerının ona bu hataları gostermesı gerekır malesefkı bu boyle reısın soyledıgı gıbı senın tercıhın ama uzulmenı gercekden ıstemem evet tanımıyorum bıle senı banane ama sende ınsansın bende ınsanım olması gereken bu
@RanqFosteR yok zaten onun tarzı herkese yürümek sevgili yapmaz ben de isemem
allah kolaylık versın benım yatmam lazım sabahın korunde ıs var slav reıs senınde kafanı agrıttık kusura bakma ızınsız daldım konusmaya
@RanqFosteR canın sağ olsun.
hayırlı gecelr
@RanqFosteR günaydın
Günaydın ama istersen tabi ya ozelden ya da benjm sorulardan birine yorum yaparak ulaş bana insanlari rahatsiz etmeyelim
Birini unutmaya calisiyor ve yapamıyorr
Yok ya hiç öyle değil
Gecmiste neler oldugunu bilemezsin olabilir
Aşık oldum ya neden böyle birine aşık oluyrıum ki
Elinde değil maalesef
Evet ya hep böyle pç erkelere oluyoruz
Sjdhdjsdjd öyle
E sen neden çemkirmedin hep erkler çemkirir ya sizin yüzünden diye
Yoo bizim yüzümüzden
Aaaaa ilk defa duydum senin gibi diyeni
Arkadas biraz tanıdık geldi de ondan dsdkdhkdjd
Ya hahahahaha sende mi öylesin pislik herif
A aaa ayıp oluyo ama pislik mislim
Ama neden öylesiniz
Senin kini bilemem ama ben unutmaya calistigim biri icin yapmıştım bi dönem
Alla Allah
Ama seni üzmüş bu hsjdhd
Aşık oldum diyorum.
Naptı sana anlatsana uzaktan olamazsın
Nasıl ne yaptı bakışı yetti
Oha ama hsjsgsjs
Onun disinda bi yurume
Ya işte zaten çok konuşmadık bana da diğer kızlar gibi davranıyor
Unut onuuu sana bi fayda gelmez
Bana aşık olmaz demi
Kıyamam belki hoslantı olabilir
O tüm kızlardan hoşlanıyor zaten 😂
Orası biraz öyle değilll sgsjsh
Ne o zaman
Hoslaniyor MUŞ gibi yapıyor
Uzun lafın kısası yanlış erkek
Maaleseff
Kalbim söz dinle geri dön bu sevdadan
Kalbin hemen bırakmaz canın yanması lazım baya unutman için
Biraz daha gözümün önünde kızlara yürüyüşünü izlemem lazım yani
Yürümek ve daha ilerisi evet
Sağ ilerisini göreyim de soğuyayım ya
Bir buse yeter mi
Buse demeyelim de dudak diyelim
He iste cok uzun sürmez acemi değil se
Senden kapalı vibe ı alıyorum
Kapalı vibe nedir
İlişki yaşarsa ben evlenmem
Hsjsgsjs ilk önce bi çık sonra dusunursun
Yani kapalı sın bnece
Vi e
Değilim
Aaa paslanmışım
24 ün var ama
21
Kafa olarak daha olgunsun
Belkide olgun olduğum içine evcilim olmuyor herkes saçma sapan ilişki yapıyor veya yapmış olmak içln
Kimse haketmiyor seni evet
Beni X de hak etmiyor evet yakışıklı alfa ama beni hak etmez
Vaaayss be merak ettim şimdi
Kader karşılaşırız belki ne diyen
Sc kullaniyomusun
Hayır
İg?
Hayırn
Ohaa
Stalklayasım vardi be tüh
Burdan vermem
Özelden yazabilirsin tabi istersen
He burdan vermem derken bu uygulamadan mı bahsettin dudjdhdjd
Burdan kimseye
Dıgerleriyle bi alâkam yok ta neyssee
Doğrudur da ben güvenmiyorum
Anladımm
Bide küçüksün ben 22 yaşındayım sen 18
Birincisi ben 19 yasindayim 2. cisi instanı sana yurümek icin istemedim sadece merak ettimm
Fazla merak iyi deği
Ahahah pekii
Kimin için yazmışım ua çok merak ettim 😂
Haydaa
Hahaha senle o kadar konuşmuşum bide 😂
Ve eklememissin ayıp
Hahahaha
Şansını deniyor kızana gelmiştir😏
Zaten yakışıklı bana teklif etse evet derim olay o değil herkese yürüyor ama kimseye teklif etmiyor
Sen teklif et olmadı
Ayy herkese yürüyor zaten bana mı bakar
Şansını dene ne olacak 😏
Lütfen reZil olmak istemiyorum
Belki de oda istemiyordur
Beni sevseydi her kıza yürümezdi beni de gördü bana da biraz yürüdü sonra devam işte her kıza aynı şey
Yurumeyi seviyor
Çok saçma ya ama aşık oldum
Herkese yuruyen gevsek bir adama nasil asik oluyon mk. Hicmi gururunuz yok
Oldum ama belli etmiyorum ne yapayım elimde değil alla Allah