Sevgilinize serenat yapsaydınız hangi şarkıyı kullanırdınız?


Hoş geldin karadeniz'im, yağmurum
Kovanımın prensesi, balmumum
Hoş geldin tarafımdan sevilmenin mağduru
Gönlümün ortasında sana açık bir bağ durur
Hoş geldin Anadolu'm, toprağım
Senin bağrındayım hala kopmadım
Hoş geldin bitkim, örtüm, yaprağım
İçimde senden başka bir fırtına kopmadı
Hoş geldin bitkim, örtüm, yaprağım
İçimde senden başka bir fırtına kopmadıCanfeza hoş geldin
Cevap
3Cevap
Charlie Puth - Attention
Olmayan şeyle yapılmaz. Şu anlik arada ev arkadaşları veya arada kendim yaparım. Tabi bu seranat konusu gibi değil. 😃
Tuğkan - Ellerimde Çiçekler 🤍
Sibel Can - Bu devirde kimse sultan değil.
Sevemedim karagöslüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?