
Mesela ekteki fotoğrafta ucuz bir kafede çay içmek gibi fakirlik düşünülmüş fakat bindikleri bisikletler toplasan bir 40.000 TL var.
Yani televizyonlardaki fakir aşkını düşünmeden reel cevaplar verirseniz sevinirim. ))

Zengin olsun bari bu dünyada kimse kimseyi sevmez zaten ağzınla kuş tutsan bile boşa çaba sarfedersin insanoğlu nankördür. Ne demişler deveye diken insana düt yaranırmış çok doğru bir söz
Cevap
13Cevap
Sevgi olmadıkça parasını neyleyeyim? Ben saadeti onun iki gözü arasında bulurum, yetecek kadar parası varsa gerisi teferruat.
Eşim param ikimizde yeter yeterli seveyim gerisi teferruat olur. Ki öyle de oldu😏
Tabiki seven birisiyle..
Zengin olmuş sevgi yok napim öyle hayat mı geçer ve.
Seven biri
Yani reelde fakir biriyle sevgili olmak çok zor ya (Yani aşkla da karın doymuyo dhfhf). Zengin olsun ya sevse nolur sevmese nolur fkgkf
Yani özellikle fakir seven biriylede evlenmek istemem şimdi kdjdjebdb herşeyde bir denge lazım
Sevgi yoksa o işten bir cacık olmaz. Fakiri zengin etmek daha kolay
Beni sevsin yeterli ya gerisi bir şekilde hallediliyor
Fakir seven tabiiki.. fakirlik bir yere kadar devam eder kafanı calistirirsan paçayı yirtarsin
Seven biri ile :) param var şükür paylaşırız, ayda 36.000 TL yeterli ikimizede😎
Mantık mı aşk mı sorusuna mantık yazanların gözü yaşlı zengin olan tabi lan napıyım fakiri.
Bizim sevgimiz yok soruda anladığım kadarıyla ikisini de sevmiyorsam zengin diyorum.
Fakire giden daha aşk acısı çekmemiştir bak net söylüyorum 😂
Bu sevgi en ufak tozdan hasta olan bir varlık benimde kafam karıştı ncncnxmx
Sevgiye ihtiyacım var benim
Sevgi biter para da biter ama en azından bir halta yarar zengin diyorum.
Hiç evlenmesem dahi güzel olacak 😅
Sevgi
Çay ve sevgi demen lazım 😂
Çay sevmeyen olmaz
Sende seversin
Hiç mi sevmiyorsun
Ahaha ciddileşmiyorum yanlış kişilerle içmişsindir ondandır çay sevmemek normal değil sana acilen çayı sevdirmem lazım
Ahaha öyle deme sevdiğini anlamazsın bile bir bakmışsın gece 2 de çay içiyorsun 😂
Neyle yakışıyonuz kahveyle mi
Startap kızı 😂
Eee cool lime falan içersin ama gecenin 2 sinde çay muhabbeti 😂
Sen nerelisin 😂
Ahaha hayır Değilim cool lime gülüyorum hala
Nane limon ve su 😂 Isparta
Isparta mı 😂 Bende merak ediyorum en son gittiğimde 13 yasımdaydım
Ne yapacam Isparta da nude rujlu
Ahaha nick o ama tamam sadece rujlu
Uyu uyu
Ben uyuyorum zaten 😴😴
Evet beğenemedin mi cool lime 😂
Ahahaha ben çay olmam şimdi kahve içiyorum 😂
Çok fazla tesadüf kahve 10 dk bir aktivite sjsj
Bir daha olmasın öyle şeyler
Bak gel senle anlaşalım sen çay iç ben cool lime değişelim
Tamam 😂
Sokaym aşkına zenginlik
Parasını yiyebileceksem zengin :D
Sevgi önemli ya
Zengin
Zengin tabi ki
Fakirsen sevemezsin bile o derece kral
Kafam çok karışık 🥴
Zengin olanı seçerim fakiri isteyen biri alabilir
Fakir olanı seçeyim biraz daha acı çekeyim 😂
Sevginin ya. Para iyidir zengin
Mantığım ve kalbim savaşa girdi yapma ahaha
Fakir seven biriyle
Her zaman seven
Zengin bence
Fakir olanı seçerdim
Fakir olan
Fakir
Fakir olan
Seven tabii ki
Zengin sevmeyen
Seveni
Zengin sevmeyen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?